GamingPC&ConsolesTech&IT

Varianta retail a lui Fortnite poate costa până la 450 de dolari

Fortnite datorează o mare parte din succesul său masiv faptului că oricine poate să descarce și să joace gratuit modul de joc de battle royale. Dar această popularitate gratuită nu a împiedicat pe oameni să plătească prețuri ridicate, de până la 450 de dolari, pentru variantele retail ale jocului.

Gearbox Software a publicat un număr limitat de copii fizice ale lui Fortnite pe discuri pentru PS4 și Xbox One (și PC în Europa), care s-au vândut în paralel cu versiunea plătită de Early Access în iulie anul trecut. Această versiune de 60 de dolari, care s-a concentrat asupra modului PvE „Save the World”, a fost lansată cu mult înainte ca jocul să primească o atenție extraordinară datorită lansării modului său de joc gratuit de la sfârșitul lunii septembrie anul trecut.

Varianta retail, care a dispărut din stocul marilor lanțuri de magazine de câteva luni bune, a devinit rapid un articol de colecție căutat de fanii fanatici ai lui Fortnite. O căutare rapidă a tranzacțiilor recent finalizate pe eBay arată copii retail ale lui Fortnite în varianta de consolă (inclusiv copii noi, folosite sau resigilate) care se vând în medie pentru aproximativ 130 dolari în ultimele două săptămâni. Copii folosite de la vânzătorii terți de pe Amazon au în prezent un preț în valoare de minimum 175 dolari pentru discul gol original, fără carcasă.

Dacă nu doriți să plătiți aceste prețuri de revânzare umflate, puteți descărca exact același conținut (inclusiv unele DLC-uri „exclusive”) sub forma unui „Standard Founder’s Pack” care costă 40 dolari. Iar Epic a declarat că modul „Save the World” inclus pe disc va deveni gratuit peste câteva luni, reducând și mai mult motivele logice pentru care cineva ar plăti atât de mult pentru un disc folosit.

Aceste preocupări practice nu par să conteze prea mult însă pentru fanii lui Fortnite, care plătesc sute de dolari doar pentru a avea un obiect fizic relativ rar, „oficial”, care reprezintă jocul lor favorit gratuit.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button