GamingPC&ConsolesTech&IT

Vanzarile Black Ops 4, neafectate de lipsa unei campanii single player

Call of Duty: Black Ops 4 a devenit unul dintre cele mai bine vandute jocuri din istoria francizei, desi nu beneficiaza de o campanie single player.

Compania de analiza de piata NPD Group a oferit rezultate incurajatoare pentru Activision, publisherul lui Black Ops 4, declarand titlul una dintre cele mai reusite lansari din toate timpurile. Chiar daca initial parea ca Treyarch si Activision si-au asumat un risc prin eliminarea campaniei traditionale in cazul lui Call of Duty: Black Ops 4, se pare ca fanii nu au fost deranjati de acest lucru. Vanzarile de lansare pe PC au stabilit un nou nivel pentru franciza, dublu fata de lansarea de anul trecut a jocului Call of Duty: WWII.

NPD au declarat astfel Call of Duty: Black Ops 4 ca fiind „a opta cea mai mare lansare din istoria jocurilor de cand grupul face studii de piata, din 1995”. Conform companiei, „Black Ops 4 devine instantaneu cel mai bine vandut joc al anului si cel de-al doilea cel mai bine vandut joc in ultimele de douasprezece luni, devansat doar de catre Call of Duty: WWII.”

In competitia de popularitate cu Red Dead Redemption 2, Black Ops 4 pare sa beneficieze de disponibilitatea pe PC, insa clasamentul NPD nu a inclus in calculele sale vanzarile digitale pentru PC, de vreme ce Activision nu furnizeaza datele de pe Battle.net, ceea ce pare sa creeze un echilibru intre titluri. In ultimele rezultate financiare ale companiei, anuntate mai devreme luna aceasta, Activision a spus ca vanzarile pe PC ale lui Black Ops 4 au fost de trei ori mai mari decat ale lui Black Ops 3 in primele trei saptamani dupa lansare si ca numarul utilizatorilor si a orelor jucate au fost de asemenea semnificativ mai mare.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Te-ar mai putea interesa si
Close
Back to top button