Valve recunoaște că Steam are suport groaznic!
Oricine a avut vreodată o problemă pe Steam, legată de cont, de o achiziție, sau de orice ar necesita contact direct cu cineva de la Valve, a realizat că serviciul nu are cel mai bun suport tehnic. Si asta ca sa fim draguti. Problema este atât de gravă încât ONG-ul Better Business Bureau a decis să acorde companiei clasificare ”F” pentru suport, ce indică un eșec major la acest capitol.
În răspuns la această decizie, Erik Johnson, unul dintre oamenii care se ocupă cu business development-ul la Valve, a declarat că nu consideră în vreun fel utilă clasificarea primită de la Better Business Bureau, deoarece nu îi ajută cu nimic. Valve este deja în cunoștință de cauză despre problemele pe care le are cu oferirea de suport prompt și eficient pentru clienții săi, iar o notă primită de la un ONG nu face nimic pentru a le oferi feedbackul necesar pentru a face fie si un singur pas spre îmbunătățirea situației. De aceea se bazează mai mult pe informații primite de la clienți, fie direct, fie prin servicii diverse de socializare. Compania se va concentra în viitor pe îmbunătățirea modului în care rezolvă problemele raportate de clienții serviciului Steam.