Valve are patru proiecte neanunțate în lucru
Se pare că angajații de la Valve sunt ocupați în această perioadă, iar după lansarea lui Aperture Desk Job, compania mai are de lucru la câteva proiecte. Sau cel puțin așa reiese dintr-un data mine care a luat la scobocit codul sursă al noului joc lansat de părintele lui Steam pe 1 Martie. Printre acestea regăsim și Citadel, un proiect din universul Half-Life care nu a fost încă anunțat.
Citadel este un joc bazat pe lupta dintre Combine și rebeli. Gameplay-ul este un hibrid între genurile FPS (first-person shooter) și RTS (real-time strategy), folosind un sistem de echipe bazat pe squad-uri, adică cum avem în Battlefield. Și pe lângă evidentul mod de multiplayer, Citadel va avea și o campanie single-player. Jocul va folosi două sisteme principale de gameplay.
- Primul se bazează pe utilizarea abilităților și a obiectelor: arme, îmbunătățiri pentru acestea, muniție, moduri de foc alternative, grenade, buff-uri, etc.
- Al doilea sistem va folosi „boți” pe care jucătorul îi va plasa pe hartă dintr-o perspectivă top-down, de aici și combinația FPS cu RTS.
Pe lângă informațiile referitoare la Citadel, codul sursă al lui Aperture Desk Job include și alte proiecte pe care Valve pare să le aibă în lucru chiar acum. Numele de Half-Life revine, doar că de această dată este vorba despre o continuare pentru Alyx… pe bune. Adică încă un sequel care mai mult ca sigur va rămâne făr’ de continuare. Alături de acesta se mai vorbește despre CSGO pe Source 2, proiect despre care tot aud de câțiva ani și readucerea la viață a unui joc de colorat bazat pe universul Portal.
Eu unul sunt foarte curios de portarea lui CSGO pe Source 2, deoarece le va permite celor de la Valve să aducă câteva modificări bine-meritate jocului. Mai ales că au trecut vreo 10 ani de la lansarea acestuia și ar cam fi cazul unui refresh.