GamingRSS PaginaDeMediaȘtiri IT

Valve a interzis re-vanzarea si schimburile cu chei pentru cutiile de CSGO

Nu se intampla des ca Valve sa se bage peste comunitatea din Steam Marketplace, compania preferand sa stea in spate si sa isi lase membrii sa preia fraiele preturilor, stocurilor si a cererii. De aceasta data insa, in cazul lui CSGO, unele schimbari au fost impuse aceasta saptamana deoarece Valve a descoperit mai multe dovezi ce indicau activitate fraudulenta si o posibilia spalare de bani prin intermediul pietei condusa de comunitatea de CSGO.

Valve a adus cel putin o schimbare la modul in care cutiile din CSGO functioneaza, astfel jucatorii din Franta au primit un dispozitiv X-ray care le permite sa vada ce item contine cutia inainte de a plati o cheie de deblocare. Acum vine o schimbare si mai mare, iar aceasta va afecta toata comunitatea. In trecut, cheile de cutii din CSGO puteau fi vandute, date la schimb sau cumparate direct de pe marketplace-ul Steam, nu doar direct de la Valve. Aceasta abilitate insa este inlaturata acum din cauza unor probleme de natura ilegala pe care compania le-a descoperit.

Asta este una dintre cele mai mari schimbari pentru piata de CSGO, dar ine cu un motiv solid. Intr-o postare pe site-ul oficial al jocului, echipa de dezvoltare CSGO a scris ca „retelele fraudulente globale au inceput recent sa foloseasca chei de CSGO ca sa isi lichideze veniturile”, adaugand si ca „aproape toate cheile cumparate care ajung sa fie puse pe market, sunt folosite in scopuri frauduloase”. Valve sustine ca multe tranzactii de chei de pe market au fost corecte, astfel si userii corecti vor fi afectati. Ca rezultat, toate cheile cumparate dupa data de 28 Octombrie 2019 vor fi legate de contul cumparatorului si nu vor mai putea fi vandute, insa daca aveti chei mai vechi de aceasta data, veti putea in continuare sa le vindeti/schimbati ca si pana acum.

Nu ar fi prima oara cand economia unui joc video este folosita in scopuri frauduloase. In trecut, specialisti in securitatea cibernetica au descoperit un eco-system criminal infloritor, creat in jurul lui Fortnite, care urma sa se extinda si la alte jocuri. De asemenea, si magazine de CD Key-uri au fost implicate, cel mai bun exemplu fiind G2A despre care se stie ca a gazduit vanzatori care foloseau carti de credit furate pentru a cumpara coduri de jocuri pe care mai apoi le vindeau pe site.

KitGuru

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button