Valve a început să își licențieze tehnologia VR către alte companii
Valve a făcut un anunț care ar trebui să ajute expansiunea pieței de VR în anii următori, va licenția tehnologia sa realitate virtuală către toți cei care sunt interesați să dezvolte unități compatibile.
Asta include sisteme optice avansate folosite până acum la HTC Vive, unelte de calibrare și de producție, plus tot software-ul necesar pentru a face hardware-ul să funcționeze la potențialul său maxim. Sau pe cât de maxim poate în varianta curentă.
Compania a mai ținut să sublinieze că avansul recent din domeniul LCD ar face această tehnologie destul de bună pentru următoarele generații de ochelari VR. OLED părea de parcă va fi viitorul, din cauza calității mai bune a imaginii, dar dacă Valve spune că LCD este la fel de bun în acest moment, ar putea reprezenta o soluție de-a reduce costurile pentru dezvoltarea tehnologiei de realitate virtuală în viitor.
Acum că atât Valve cât și Microsoft au platforme de realitate virtuală cu o bază standardizată pentru dezvoltarea de software și au început să licențieze tehnologia oricui dorește, VR ar avea o temelie solidă. Nu vor mai fi ambiguități, nu mai sunt nebuloase neclare, iar tehnologia va fi la îndemâna tuturor producătorilor, așa că prețurile inevitabil vor scădea și mai mult.