Unreal Engine 4 primește suport pentru Ray Tracing

Acum că urmează să fie lansat pe piață al doilea joc cu suport oficial pentru Ray Tracing, a venit timpul ca și dezvoltatorii amatori să aibă ocazia să scornească minunății RTX-ate, mulțumită celei mai noi variante a lui Unreal Engine 4.
Este încă vorba de o variantă de testare, 4.22 Preview 1, așa că probabil vor fi câteva lucruri ce nu funcționează tocmai cum trebuie, dar tot puteți să îl butonați pentru a vedea ce poate ieși cu ceva creativitate și o placă video foarte scumpă.
Merită menționat că nu este vorba doar de implementarea suportului pentru RTX, ci pentru DXR, din DirectX 12. Veți avea la dispoziție o varietate de efecte cu care să vă jucați, de la iluminare globală la reflecții, path tracing, până și funcțiile acelea de reducere a zgomotului fără de care totul arată de parcă cineva n-a reglat bine canalul TV la care vă uitați.
Epic Games recomandă să așteptați varianta 4.22 întreagă, în cazul în care vreți să vă apucați de lucru la ceva serios, fiindcă încă mai sunt probleme care trebuiesc rezolvate.
Dacă sunteți curioși să vedeți cum mai arată Unreal Engine cu Ray Tracing activ, puteți vedea mai jos o demonstrație de la CES a tehnologiei RTX în acest motor.