Un dezvoltator indie explica de ce a ales exclusivitatea pe Epic Games Store

Ooblets este un joc despre care, eu unul va iert daca n-ati auzit nimic. Dezvoltatorul acestui joc insa, a facut ceva care pentru multi ar parea fara sens: a semnat un contract de exclusivitate cu Epic Games Store. Ooblets va fi lansat in exclusivitate pe magazinul online al celor de la Epic, dar varianta de Xbox One va ramane neatinsa. Dezvoltatorul jocului, Glumberland, explica de ce a luat aceasta decizie.

Intr-o postare pe blogul dedicat jocului, Glumberland sustine ca semnarea contractului cu Epic „a fost o decizie mare pe care studioul nu a luat-o usor. [Epic] ne-a oferit o cifra minima garantata de vanzari, care se potriveste cu asteptarile noastre.” Glumberland continua spunand ca „aceasta decizie ne-a ridicat o piatra de pe suflet deoarece acum stim ca orice s-ar intampla, jocul nu va da gres.”
Siguranta financiara oferita de Epic, conform Glumberland, ofera studioului stabilitate si permite echipei „sa se concentreze pe crearea de jocuri fara sa isi faca griji ca ar putea ramane fara bani sau resurse, asa ca pot sa lucreze cat si cum vor pentru a mari puterea de productie si pentru a reusi sa ofere fanilor lucruri mult mai interesante.”
Studioul indie a mai spus si ca investitia celor de la Epic ar putea decala putin lansarea initiala astfel incat nu a fost specificata nici o data exacta. Resursele mai mari ar putea accelera dezvoltarea, dar Glumberland sustine ca dureaza ceva pana ce se vor vedea efectele. „Intr-un final, fara grija banilor nu va mai exista presiune pe echipa pentru a lansa un produs incomplet. Ooblets va ajunge si pe alte platforme online dupa o perioada ceva mai lunga.”
Inca o data vedem ca Epic Games Store sunt noii baieti buni ai industriei de gaming si cu cat vor ajunge mai multi dezvoltatori sa isi lanseze jocurile pe platforma lor, cu atat cred ca Steam si restul competitorilor vor incepe sa sustina la randul lor studiourile pentru a nu pierde titluri importante. Asta, pentru mine ca si gamer, este un lucru foarte bun deoarece toate aceste decizii conduc la o calitate mai mare a jocurilor si la sume mai mari castigate de echipele de dezvoltare, astfel creand un cerc foarte favorabil pentru toata lumea.