GamingPC&ConsolesTech&IT

Ubisoft s-a supărat pe vânzătorii de coduri de jocuri

Este imposibil să nu fi fost în situația în care ați văzut un site care să vândă la un preț imbatabil un joc recent apărut. Mai ieftin decât pe Steam, mai ieftin decât de la producător, un preț excelent pe care nu l-ați putut refuza.

În cazul jocurilor Ubisoft, acel gen de apariții ar putea fi mai rare, deoarece compania ia măsuri pentru a reduce disponibilitatea la liber a codurilor pentru jocurile lor. Mai exact, Ubisoft a făcut un parteneriat un distribuitor digital numit Genba Digital pentru a implementa un mod nou prin care puteți revendica jocuri vândute pe alte magazine decât Steam sau Uplay.

Noua metodă implică activarea directă a jocului pe contul vostru de Uplay, atunci când cumpărați ceva de pe magazine precum Fanatical. În loc să primiți un cod de activare, va trebui să introduceți contul de Uplay, iar jocul va fi atribuit direct contului. Practic, magazinul nu va avea în nici un moment un cod pentru joc, ce poate fi revândut apoi pe vreun alt site, sau care poate fi furat prin diverse metode.

Astfel, Ubisoft speră să reducă incidentele în care coduri pentru jocurile sale sunt pur și simplu furate, iar apoi revândute pe diverse site-uri. Au fost în trecut incidente de acest fel, așa că nu este o exagerare din partea companiei. Totuși, rămâne o problemă pe care noua metodă nu o va rezolva. Cea că unele din codurile vândute prin diverse locuri sunt de la varianta fizică a jocului respectiv, despre care se poate spune ocazional că „au picat dintr-un camion”.

[PC Gamer]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button