Dacă jucați Rainbow Six Siege competitiv, probabil ați avut în ultima vreme câte un flashback întunecat cu vremurile de altă dată, când jocul era plin de hackeri iar angajați de la anumite branșe locale ale Ubisoft vă aminteau că toate FPS-urile de multiplayer au hackeri așa că ar trebui să vă obișnuiți cu asta.
Eh, din fericire echipa care chiar se ocupă de întreținerea jocului nu e de pe aici și anunță noi măsuri pentru împiedica noul val de trișori și de-a preveni apariția altuia pe viitor. Problema esențială este că modul ranked a fost terorizat în ultimele luni de indivizi care nu trișau pentru a obține ei un rang mai bun, ci pentru a oferi coechipierilor o victorie garantată. De ce ar face cineva așa ceva? Pentru că trișorii operează servicii de „boosting”, iar unii oameni sunt atât de lipsiți de motive de a trăi încât vor plăti ca cineva să le ofere un rang mai mare… pe care oricum nu îl pot menține dacă vor juca pe cont propriu. Totul pentru ca la final de sezon să primească un breloc virtual… și probabil să se poată lăuda la școală.
Pentru a împiedica acest gen de incidente pe viitor, Ubisoft va garanta că toată lumea înțelege că folosirea unui serviciu de „boosting” nu este permisă, prin închiderea a cam 600 de conturi care au beneficiat de pe urma lor fără a trișa în mod direct. Aceștia vor dispărea de pe 16 iulie. Conturile folosite de hackeri vor fi și ele îndesate într-o pivniță întunecată, iar problema responsabilă pentru abilitatea de teleportarea a trișorilor va fi reparată.
Apoi, la o dată care încă nu a fost anunțată va fi impusă o limitare asupra meciurilor de tip ranked. Dacă veți dori să mai jucați acest mod va trebui să folosiți un autentificator pentru activarea securității cu doi pași a contului. În așa fel, dacă trișorii vor să revină, nu vor mai putea folosi un cont spart. Iar problema de „boosting” va fi în cele din urmă rezolvată prin limitarea abilității de a juca la un loc a conturilor cu ranguri mult prea diferite. În alte cuvinte, sunt aceleași măsuri implementate în CS:GO de ani de zile. Nu că acolo au avut un succes major, dar poate că BattleEye se va descurca de aici încolo mai bine decât VAC.