
În era digitală de astăzi, reclamele online au devenit omniprezente, însă adesea perturbă experiența noastră online de zi cu zi. Asta înseamnă că e doar o chestiune de timp până când tot mai multe companii încep să adopte un model de business bazat pe publicitate. Uber este cel mai nou nume care se alătură acestei mișcări, iar compania este gata să prezinte reclame video în aplicațiile sale pentru a-și îmbunătăți strategia de creștere.
Conform rapoartelor Wall Street Journal, utilizatorii vor fi serviti cu reclame video în timp ce așteaptă cursa și chiar și în timpul călătoriei. Această strategie face parte din planul robust al Uber de a exploata partea de business ce ține de reclame, care a crescut cu un impresionant 80% de la an la an, potrivit CEO-ului Dara Khosrowshahi.
Dar nu se opresc aici. Compania gândește dincolo de simplele reclame în aplicație. Există planuri de a instala tablete în scaunele mașinilor pentru a afișa reclame pasagerilor. În plus, așteptați-vă să vedeți reclame video apărând pe Uber Eats după ce ați plasat o comandă. Drizly, o altă întreprindere deținută de Uber, va urma aceeași cale.
Decizia Uber de a bombarda utilizatorii cu reclame nu este o una aleatorie. Uber deține multe date despre obiceiurile utilizatorilor, precum locurile frecventate și comenzile Eats. Cu toate acestea, compania promite că nu va împărtăși datele individuale ale utilizatorilor cu companiile care servesc publicitatea.
Multe persoane se întreabă, totuși, dacă aceste reclame vor putea fi omise sau dacă utilizatorii vor trebui să le suporte până la sfârșit. Lansarea reclamelor începe săptămâna aceasta în SUA, urmând ca alte țări din lume (inclusiv România) să urmeze mai târziu în acest an.