Twitter crede că este o idee bună să introducă reclame în mijlocul conversațiilor
Până unde poți merge ca să te îmbogățești mai repede și ca să-i enervezi pe oameni din ce în ce mai tare? Am văzut asta cu Facebook, am văzut asta și cu YouTube, dar nici pe Twitter nu scăpăm de agresivitatea reclamelor. Partea cea mai rea este că dezvoltatorii se gândesc să introducă reclamele fix în mijlocul conversațiilor, iar asta deja distruge și ultima fărâmă de fluiditate constantă pe care o avea scrolling-ul prin reply-urile postate la un tweet…
Ca parte a companiei, Bruce Falck a postat această idee sub forma unui GIF care exemplifică noua și geniala metodă a advertising-ului. În teorie, reclamele vor fi afișate după primul, al treilea și al optulea reply de sub un tweet. Postările de pe Twitter pot stârni de multe ori un întreg comment war, unde utilizatorii pot veni, culmea, cu argumente interesante, de mai că ți-e drag să citești întreaga discuție. Până te lovești cu nasul de câte o reclamă la cine știe ce bazaconie inutilă.
Starting today, we’re trying something different and testing a new ad format in Tweet conversations. If you’re a part of this test (which is global; on iOS & Android only), you’ll see ads after the first, third or eighth reply under a Tweet. 🗣️ pic.twitter.com/kvIGeYt2vp
— bruce.falck() 🦗 (@boo) October 13, 2021
Twitter testează modalități prin care să se îmbogățească
Formatul diferă de cel standard și pentru că, în concepția dezvoltatorilor, acesta „echilibrează și gestionează mai eficient remunerațiile acordate creatorilor și de advertiserilor”. De aceea, există posibilitatea ca acei creatori care optează pentru acest sistem să primească o parte din profitul înregistrat prin intermediul reclamelor.
În postarea indicată, sistemul este încă în primă fază. Compania va lucra la modul în care sunt afișate reclamele în conversații, încercând idei noi până când va decide să introducă oficial acest sistem. Deocamdată, doar cei care folosesc platforma pe telefoane vor fi bătuți la cap cu acest mic inconvenient.
We’ll test different frequencies, layouts, contextually relevant ads, different insertion points, etc. And we’ll examine our learnings and figure out if it’s something we want to make permanent. 🤔
— bruce.falck() 🦗 (@boo) October 13, 2021