O nouă trilogie Mafia s-ar putea afla în dezvoltare folosind Unreal Engine 5

Primele trei jocuri Mafia vor rămâne niște titluri de referință pentru mulți gameri și fix acum vreo câteva zile mă gândeam să-l reinstalez pe primul pentru a reface traseul copilăriei mele. Și când credeai că jocul cu numărul trei este și ultimul din franciză, se pare că am putea avea parte de încă trilogie, de data aceasta bazată pe puterea lui Unreal Engine 5.
Atenția este îndrepată spre Hangar 13, studioul care ne-a adus Mafia 3. În decursul ultimilor ani, dezvoltatorii au continuat să lucreze la diverse proiecte care par să culmineze cu un nou capitol din această epopee a gangsterilor. Este o sincronizare ciudată, căci veștile au răsărit fix în timp ce Haden Blackman își anunța demisia din poziția sa de șef la Hangar 13. Noul șef de trib va fi Nick Baynes, care va coodrona eforturile studioului din Brighton, UK, pentru dezvoltarea lui Mafia 4, cu numele de cod Nero.
Noul titlu va face parte dintr-o trilogie ce va servi ca un prequel pentru jocurile originale. Iar după ce Hangar 13 a tot avut bătăi de cap cu motorul grafic proprietar și cu remasterizarea trilogiei originale, era o mișcare logică și o chestiune de timp până când Unreal Engine, în cea mai nouă iterație a sa, să devină unealta principală pentru dezvoltarea seriei de prequel-uri. Astfel, putem trece pe listă încă un nume care a renunțat la uneltele proprietare și a bătut palma cu cei de la Epic pentru un motor grafic de ultimă generație: CD Projekt RED, Crystal Dynamics și acum Hangar 18 și cine știe câți vor urma.