TECH

TP-LINK – mai aproape de clientii din Romania

TP-LINK, mai aproape de clientii din Romania. Nu merge routerul? Nu stii cum sa-l instalezi? Esti pierdut intre atatea cabluri si echipamente? Te zapacesc atatea informaţii tehnice despre configurarea reţelei de net din casa? Problem solved: TP-LINK iti pune la dispozitie o linie telefonica dedicata si un LiveCHat.

Accesul la informaţii despre produsele TP-LINK sau la sfaturi tehnice este acum mult mai facil şi rapid, atât apelurile telefonice, cât şi solicitările venite prin fereastra de chat fiind preluate de specialişti cu experienţă în domeniul reţelisticii.

Linia telefonica este disponibilă între orele 10:00-19:30, în fiecare zi lucrătoare, la numărul de telefon: +4 031 1011290 (număr cu tarif normal), iar serviciul este disponibil şi în limba engleză pentru utilizatorii din Albania, Bosnia-Herzegovina, Bulgaria, Kosovo, Serbia-Muntenegru şi Macedonia.

Utilizatorii pot beneficia de suport tehnic şi prin live chat-ul disponibil pe pagina de Internet din România. Acestia pot intra în legătură directă cu un specialist în reţelistică, direct de pe calculator, tabletă sau smartphone.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button