MORE

Top 5 Cele mai amuzante lucruri din 2015

Chiar daca parti din 2015 au fost crunte, triste si pline de suferinta, cel putin pe segmentul jocurilor video s-au intamplat cateva lucruri amuzante. Poate neintentionat amuzante, dar daca au generat umor, atunci ce conteaza daca a fost cu intentie, accidental sau prin simpla incompetenta. Ca urmare, astazi va prezint o lista cu 5 cele mai amuzante lucruri care s-au intamplat in industria jocurilor in 2015.

Star Wars Battlefront

In anul in care a fost lansat primul film Star Wars din ultimul deceniu, era de asteptat sa primim si un joc pe masura. Dar ce am primit a fost o jumatate de masura. Mai exact, jumatate dintr-un Battlefront  adevarat, vechi de un deceniu, dar unul proiectat anapoda si cu DLC care te costa cat mai toate jocurile Star Wars bune la un loc.

Totusi, Battlefront arata excelent, asta nu poate fi negat. Ca nu este prea bun ar fi o certitudine la fel de mare, si ca DLC-ul sau costa 50 de euro, iar in el probabil veti gasi mult continut care parca s-ar fi potrivit foarte bine in joc inca din ziua lansarii.

Randy Pitchford tot crede ca DNF si ACM erau jocuri bune

Fondatorul studioului Gearbox s-a saturat anul acesta ca lumea sa tot spuna ca Duke Nukem Forever si Aliens Colonial Marines au fost jocuri oribile, declarand ca sunt art, iar un artist stie ce fel de arta face, si daca nu intelegi arta sa sau motivul pentru care este cum este, atunci este vina ta.

Randy Pitchford nu doar ca este de parere ca a realizat jocuri grozave, dar ca in cazul lui Colonial Marines, este chiar mai bun decat acea demonstratie la E3 prin care a fost pacalit publicul sa creada ca jocul chiar este bun de ceva.

Din fericire, Randy nu pare a fi complet senil. Recunoaste macar ca nu este obiectiv in declaratiile sale. Dar cand cineva spune ca a cheltuit intre 10 si 15 milioane de dolari din banii personali pe dezvoltarea unui joc, bani pe care i-a pierdut din cauza vanzarilor slabe, si nu poate oferi o cifra cu o eroare mai mica de 5 milioane de dolari, te bate gandul ca i-ar prinde bine o reteta si o vizita la farmacie.

The Order 1886

Comedia acestui joc a inceput inca de anul trecut, dar in 2015 a atins apogeul. Jocul despre care se tot spunea ca merge la 30 de cadre pe secunda pentru ca astfel este mai cinematic. Jocul despre care se spunea ca ruleaza cu bare negre pe ecran, intr-un format mai mic fata de 16:9, pentru ca asa este mai cinematic…. s-a dovedit a fi un cinematic.

Foarte aproape de lansarea sa a aparut pe Youtube un playthrough al lui The Order 1886, care se intindea pe aproape 5 ore, in care s-a putut vedea predominant un cinematic, inca un cinematic, cateva evenimente quick-time, ceva gameplay repetitiv cu impuscaturi in stilul Gears of War peste care erau adaugate mai multe evenimente quick-time. Pana si lupte cu bosi care erau doar acelasi eveniment quick-time repetat. Gaseati chiar in ghidul de strategie al jocului informatii despre cum sa treci peste aceste „atat de dificile” evenimente quick time.

Initial, producatorii au declarat ca ce s-a ivit pe Youtube era doar un speedrun, ca individul cu pricina a trecut in fuga prin nivele si evident juca precum un expert, asta desi murea de cateva ori pana si in primele nivele.

Cand jocul a fost lansat si toata lumea a vazut ca poti scoate cam 5 ore de gameplay mediocru din el, daca stai sa citesti fiecare chestie pe care o gasesti, producatorul s-a facut mielusel. De asemenea, sansele unei continuari s-au diminuat seminficativ.

Batman Arkham Knight pe PC

Cand Nvidia a decis sa sprijine Arkham Knight ca unul din jocurile cele mai importante de anul acesta care sa foloseasca Gameworks, nu aveau nici o idee in ce se bagau. Dezinteresul total al companiei Warner Bros. Interactive Entertainment pentru varianta de PC a lui Arkham Knight a fost socant. Jocul n-a avut parte de testare, nu a fost nici macar portat de o companie competenta, fiind grabit pe piata intr-o stare jalnica. Nu doar ca lipseau efecte din el, dar pe multe sisteme era complet nejucabil.

Este una din putinele instante in care un joc AAA a fost scos de la vanzare de pe Steam, stare in care s-a aflat luni de zile in timp ce se lucra la un patch care sa repare numeroasele probleme de ordin tehnic. Intr-un final, un patch a fost lansat, iar jocul a fost pus iar la vanzare, dar tot nu este tocmai stabil.

Cu aceasta ocazie, Warner Bros. a invatat o lectie importanta: „E mai ieftin sa lansezi un joc functional decat sa iti repari reputatia dupa fapt.”

Konami

Pe departe cel mai amuzant lucru care s-a putut intampla in ultimul an a fost cruciada celor de la Konami de a isi torpila pe veci sansele de a mai fi vreodata considerat un publisher. Compania a reusit sa isi bata joc de angajatii sai, de creatorii sai, de proprietati, de public, de fani, de deceniile intregi de bunavointa pe care le-a cladit. A dat foc la fiecare pod, cu tot cu raurile peste care treceau. Da, incompetenta atat de mare incat pot incendia apa dulce.

Actiunile bizare si complet lipsite de sens ale companiei de a-l pedepsi Hideo Kojima pentru costul de productie al lui Metal Gear Solid 5 au dus la atat de multe momente amuzante, triste si din nou amuzante, incat pot fi rezumate doar printr-un singur mod:

 

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button