Gaming

The Witcher 4 a intrat oficial în pre-producție

Lucrurile încep să se miște bine în ceea ce privește noul titlu din seria The Witcher. Următorul capitol din aventurile lui Geralt a intrat în faza de pre-producție, adică stadiul de conceptualizare și brainstorming. A sosit momentul în care CD Projekt RED pune bazele primelor idei care vor da formă jocului, iar în combinație cu trecerea pe Unreal Engine 5, The Witcher 4 va fi un proiect foarte ambițios.

Vestea vine din partea lui Piotr Nielubowicz, care a anunțat stadiul actual în care se află noul titlu din franciză. CD Projekt RED a început să gândească bazele de la care va porni în crearea lui The Witcher 4, iar asta include și calcularea bugetului care va fi alocat în vederea dezvoltării. Oricât de entuziasmați am fi de faptul că jocul a început să dea semne de viață, pre-producția este un proces de lungă durată. Se merge pe ideea de încercare și eșec, ceea ce înseamnă că Geralt în Unreal Engine 5 nu-și va face apariția în fața publicului decât după câțiva ani buni.

The Witcher roadmap

The Witcher 4, „coming… When it’s ready”

În mod similar, nici CD Projekt RED nu cred că va oferi prea multe detalii prea curând. Chiar și așa, aș putea spune că toate au un început, la fel cum un nene pe nume Confucius spune că poți muta munții din loc mutând pietricică după pietricică. Bine, poate nu ne vom trezi cu un al doilea Cyberpunk 2077 în ceea ce privește timpul alocat dezvoltării. În plus, trecerea pe un nou motor grafic nu numai că va rezolva foarte multe probleme regăsite în lucrul cu RED Engine, baza pentru Witcher 2, 3 și CP 2077, ci reprezintă și un salt important, un salt către un engine mult mai standardizat și recunoscut în industrie, în special când vine vorba despre grafică și capabilități next-gen.

Epic a dezvoltat Unreal Engine 5 pentru a le oferi dezvoltatorilor ocazia de a crea lumi dinamice vaste, duse la cu totul alt nivel în materie de detalii și fidelitate. Suntem profund onorați de această oportunitate de a colabora cu CD Projekt RED. Astfel, vom depăși împreună limitele storytelling-ului interactiv și ale gameplay-ului, iar acest efort va aduce beneficii pe termen lung dezvoltatorilorTim Sweeney, președintele Epic Games

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button