The Outer Worlds nu va fi un joc foarte lung

De când a fost dezvăluit The Outer Worlds, noul joc al creatorilor seriei Fallout, a existat o așteptare că va fi o epopee de tipul open world, ce se poate întinde pe sute de ore. Nu de alta, dar este făcut Obsidian, ce a cam făcut astfel de jocuri în trecut, chiar din seria Fallout, și de oamenii care ne-au adus vechile jocuri Fallout și Arcanum.
Intenția lor însă nu este tocmai asta cu The Outer Worlds. În loc să fie un joc open world masiv în care te poți rătăci în misiunea ta de a fura fiecare bucată de brânză pe care o găsești, va fi o experiență ceva mai restrânsă, axată foarte mult pe rejucabilitate și reactivitate. Tot va fi un joc mare, fiind promise între 15 și 40 de ore de joc, în funcție de abordarea aleasă. Conform spuselor lui Tim Cain și Leonard Boyarsky, va fi ceva mai mic decât Knights of the Old Republic 2.
După această descriere, dacă vreți un echivalent modern, The Outer Worlds pare că va merge pe o abordare similară cu cea a noului Prey, doar că se petrece într-un mediu ceva mai deschis… deși, Prey are porțiuni care se petrec în spațiu, așa că nu e tocmai claustrofobic. Însă jocul de față va avea părți din vreo două planete de explorat, așa că se va întinde pe distanțe destul de mari.
The Outer Worlds va sosi anul acesta pentru PC și console, fiind ultimul produs de Obsidian ca un studiou independent. Tot ce urmează va fi realizat sub tutela Microsoft.