The Elder Scrolls 6 și Starfield vor folosi tot vechiul motor Gamebryo

Anul acesta, la E3, Bethesda a dezvăluit două jocuri noi. Starfield și The Elder Scrolls 6 vor sosi cândva pe parcursul următorului deceniu, dar dacă vă așteptați să se facă un pas spre folosirea unei tehnologii noi, jocurile probabil vă vor dezamăgi puțin.
Conform declarației lui Todd Howard, căpetenia echipei de dezvoltare, jocurile se vor baza tot pe motorul Creation folosit în momentul actual pentru celelalte jocuri Bethesda. Creation Engine în sine este pur și simplu vechiul Gamebryo cu un nume nou, deoarece Fallout New Vegas primise foarte multă reclamă negativă din cauza vechimii motorului grafic. Iar Gamebryo în sine se numea NetImmerse pe vremea când era folosit la Morrowind.
Desigur, de atunci motorul a căpătat câteva trăsături noi pe partea de grafică, dar componentele sale mai fundamentale, legate de fizică, structură, modul în care încarcă lucruri și organizează spații au rămas neschimbate de 15 ani.
Howard a promis că vom vedea câteva schimbări în Starfield și ceva mai multe schimbări în Elder Scrolls 6, dar nu a specificat care vor fi acelea. Să vedem cumva o eră în care jocurile făcute pe Creation Enigne chiar pot să suporte existența în același loc a spațiilor interioare și exterioare? Probabil nu.
Conform declarației sale:
Ne place editorul nostru. Ne permite să creem lumi foarte rapid, iar modderii îl știu foarte bine. Sunt câteva căi elementare prin care facem jocurile noastre care vor continua pentru că ne permit să fim eficienți, și credem că funcționează cel mai bine.
Totuși, poate până la Starfield și The Elder Scrolls 6 vor învăța cum să separe motorul de fizică de cel grafic, în așa fel încât inamicul să nu alerge mai repede ca tine dacă are un PC mai rapid, ca în Fallout 76, sau cum să facă un motor de fizică în general, după cum poate exemplifică și imaginea de mai jos.