TECHTech&ITTelefoane

Telefonul pliabil de la Samsung ar putea costa peste 2500 de dolari

Samsung Galaxy Flex, telefonul pliabil anuntat recent de Samsung, ar putea avea un pret ametitor chiar si pentru entuziasti.

Primele informatii despre cat ar putea costa Galaxy Flex au aparut deja pe piata si nu sunt tocmai incurajatoare pentru utilizatorul de rand. Este drept ca vorbim de o tehnologie prototip, care nu se adreseaza pietei largi, ecranul pliabil fiind probabil cea mai mare revolutie in materie de smartphone-uri din ultimii ani. Chiar si asa insa, un pret estimat intre 1925 si 2565 de dolari este considerat prea mare pana si de cei pregatiti sa adopteze devreme noua tehnologie.

Cifrele aparute recent pe piata par sa provina dintr-o sursa de incredere, chiar daca nu au fost confirmate oficial. Cu toate acestea, nu prea exista informatii suplimentare, ceea ce ii face pe multi sa isi puna intrebari in privinta diferentei dintre preturile estimate. Raspunsul imediat ar fi ca acestea ofera indicii despre doua modele de Galaxy Flex, poate diferite ca marime, desi este greu de spus la acest punct in ce masura conteaza marimea la un display de tip Flex. Un alt indiciu care atrage atentia este exactitatea cifrelor, ceea ce ar putea sugera costuri efective de productie si nu pretul final de piata.

Probabil ca nu vom obtine informatii suplimentare inainte ca primul display Flex sa ajunga efectiv pe piata, lucru asteptat sa se intample candva in luna martie a anului viitor. Pana atunci, n-ar strica sa luam in considerare faptul ca panoul flexibil este o oferta atractiva nu doar pentru Samsung si ca producatori de top precum Huawei si LG sunt la randul lor gata sa faca pasul in aceasta directie. Ca intotdeauna, concurenta ar putea da peste cap primele estimari neoficiale, asa ca ne asteapta o perioada interesanta pentru panourile pliabile.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button