GamingRSS PaginaDeMedia

Șeful Take-Two spune că trilogia remasterizată GTA a fost un „adevărat succes aproape lipsit de bug-uri”

După ce Internetul a fost exasperat de zvonurile privind remasterizarea unei trilogii legendare, iată că Take-Two și Rockstar ne-au adus-o, numai că ne-au adus-o cam ciungă. Pentru mulți, noua trilogie GTA a fost una din cele mai mari dezamăgiri ale anului trecut, doar că pentru Straus Zelnick, CEO-ul Take-Two, aceasta a fost un adevărat succes care nu s-a confruntat decât cu un bug. UNUL SINGUR!

Infama Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition a fost subiectul unei discuții controversate, în care Zelnick afirmă că lansarea aceasta a adus foare multe beneficii lui Take-Two, în ciuda defectelor pachetului. Chiar dacă publisher-ul a promis că nu se va mai grăbi să lanseze jocuri înaintea ferestrei stabilite, jucătorii au observat că această promisiune nu prea s-a respectat. Dovada? Păi, numeroasele bug-uri și probleme prezente încă din prima zi, desigur.

Totuși, Straus Zelnick a declarat că dezvoltatorii nu au trebuit să rezolve decât un singur glitch în primele faze și că problema a fost eliminată între timp. În ceea ce privește numeroasele dificultăți tehnice întâmpinate de fani, președintele Take-Two a argumentat că noua trilogie GTA nu este un pachet alcătuit din trei jocuri noi, ci un pachet cu „remasterizări ale unor titluri deja existente”. Adică, tu vrei să-mi spui că dai vina pe versiunile pentru mobile ale celor trei jocuri (nu, nu s-au folosid codurile pentru versiunile de PC) pentru eventualele glitch-uri și probleme, din moment ce este vorba doar de un overhaul al graficii și atât? Hmmm…

În orice caz, șeful companiei a adăugat faptul că lansarea trilogiei a adus rezultate excelente celor de la Take-Two. În combinație cu achiziția studioului Zynga, viitorul Take-Two va fi înecat în bani, atât de pe urma jocurilor pentru PC, cât și pe spatele titlurilor mobile.

Trilogia GTA – Încă un caz în care avem parte de o remasterizare precară și incompletă

Oricum ar da-o Zelnick, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition a fost o pată uleioasă și grețoasă pe fața francizei GTA. Lansarea defectuoasă și la un preț exagerat a atras nemulțumiri într-atât încât trilogia a fost retrasă temporar de pe platforma Rockstar, dezvoltatorii simțindu-se cu musca pe căciulă. Trilogia originală, care ar fi trebuit să fie retrasă definitiv de pe toate magazinele online odată cu lansarea remasterizării, a fost oferită cadou celor care cumpăraseră deja Definitive Edition și și-au pus mâinile în cap la vederea unui astfel de eșec.

Cu toții aveam mari speranțe și eram convinși că Rockstar avea să ne ofere o gură de aer proaspăt cu iz de nostalgie. Mulți dintre noi au crescut cu cele trei GTA-uri care ne-au adus momente de neuitat, și nu încape îndoială că o remasterizare făcută cu simțul responsabilității ar fi reușit să ne încânte și să ne lase să ne bucurăm de niște jocuri clasice, îmbogățite cu grafică de ultimă generație.

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button