Șeful Take-Two spune că trilogia remasterizată GTA a fost un „adevărat succes aproape lipsit de bug-uri”
După ce Internetul a fost exasperat de zvonurile privind remasterizarea unei trilogii legendare, iată că Take-Two și Rockstar ne-au adus-o, numai că ne-au adus-o cam ciungă. Pentru mulți, noua trilogie GTA a fost una din cele mai mari dezamăgiri ale anului trecut, doar că pentru Straus Zelnick, CEO-ul Take-Two, aceasta a fost un adevărat succes care nu s-a confruntat decât cu un bug. UNUL SINGUR!
Infama Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition a fost subiectul unei discuții controversate, în care Zelnick afirmă că lansarea aceasta a adus foare multe beneficii lui Take-Two, în ciuda defectelor pachetului. Chiar dacă publisher-ul a promis că nu se va mai grăbi să lanseze jocuri înaintea ferestrei stabilite, jucătorii au observat că această promisiune nu prea s-a respectat. Dovada? Păi, numeroasele bug-uri și probleme prezente încă din prima zi, desigur.
Totuși, Straus Zelnick a declarat că dezvoltatorii nu au trebuit să rezolve decât un singur glitch în primele faze și că problema a fost eliminată între timp. În ceea ce privește numeroasele dificultăți tehnice întâmpinate de fani, președintele Take-Two a argumentat că noua trilogie GTA nu este un pachet alcătuit din trei jocuri noi, ci un pachet cu „remasterizări ale unor titluri deja existente”. Adică, tu vrei să-mi spui că dai vina pe versiunile pentru mobile ale celor trei jocuri (nu, nu s-au folosid codurile pentru versiunile de PC) pentru eventualele glitch-uri și probleme, din moment ce este vorba doar de un overhaul al graficii și atât? Hmmm…
În orice caz, șeful companiei a adăugat faptul că lansarea trilogiei a adus rezultate excelente celor de la Take-Two. În combinație cu achiziția studioului Zynga, viitorul Take-Two va fi înecat în bani, atât de pe urma jocurilor pentru PC, cât și pe spatele titlurilor mobile.
Trilogia GTA – Încă un caz în care avem parte de o remasterizare precară și incompletă
Oricum ar da-o Zelnick, Grand Theft Auto: The Trilogy – The Definitive Edition a fost o pată uleioasă și grețoasă pe fața francizei GTA. Lansarea defectuoasă și la un preț exagerat a atras nemulțumiri într-atât încât trilogia a fost retrasă temporar de pe platforma Rockstar, dezvoltatorii simțindu-se cu musca pe căciulă. Trilogia originală, care ar fi trebuit să fie retrasă definitiv de pe toate magazinele online odată cu lansarea remasterizării, a fost oferită cadou celor care cumpăraseră deja Definitive Edition și și-au pus mâinile în cap la vederea unui astfel de eșec.
Cu toții aveam mari speranțe și eram convinși că Rockstar avea să ne ofere o gură de aer proaspăt cu iz de nostalgie. Mulți dintre noi au crescut cu cele trei GTA-uri care ne-au adus momente de neuitat, și nu încape îndoială că o remasterizare făcută cu simțul responsabilității ar fi reușit să ne încânte și să ne lase să ne bucurăm de niște jocuri clasice, îmbogățite cu grafică de ultimă generație.