System Shock trece la Unreal 4
Este o perioadă grozavă să fii un fan System Shock. Nu doar că vom avea parte de Arkane System Shock în luna mai, căruia unii îi spun Prey, dar creatorii originalului lucrează la System Shock 3, iar o variantă reconstruită a primului joc este în dezvoltare.
Această variantă reconstruită de la zero este subiectul acestei știri, studioul Night Dive dezvăluind primul trailer de gameplay din varianta pre-alpha a jocului. Dacă ați jucat demo-ul lansat de studiou cu ocazia începerii campaniei de Kickstarter, probabil veți sesiza câteva schimbări considerabile, cum ar fi faptul că nu mai folosește motorul Unity.
În schimb, Night Dive a făcut trecerea la Unreal Engine 4, ceea ce a rezultat vizibil în performanță ceva mai bună decât pe Unity. Stilul grafic a rămas cam același, varianta cea nouă încercând să modernizeze grafica, dar păstrând aceeași atmosferă și estetica originalului. Rezultatul este până acum destul de frumos, la capitolul vizual, dar la gameplay-ul efectiv jocul va trebui să își arate adevărata valoare. Nu de alta, dar System Shock a fost unul dintre cele mai bine făcute jocuri din istorie, atât timp cât nu te legi prea mult de faptul că avea un control poate cam greoi.
System Shock va fi lansat abia în anul 2018, așa că maia avem mult și bine de așteptat, sperat și auzit voci robotice sunând din colțuri întunecate. Poate până atunci decid să revină la designul tradițional pentru avatarul lui Shodan, cel nou arată cam ciudat.