Suportul OnePlus lasa de dorit!
Ce te faci cand ai o problema cu un produs? In primul rand contactezi suportul oficial, asa a procedat si un utilizator de OnePlus 2 care are o problema.
Utilizatorul @btsfav a raportat o problema legata de telefonul sau pe pagina oficiala de Twitter a celor de la OnePlus. Telefonul acestui utilizator are probleme cu sistemul de operare, bateria acestuia scade la 37% dupa care telefonul se blocheaza, dupa care bateria scade la 22% iar telefonul se restarteaza. Cei de la OnePlus au raspuns acestei probleme, dar raspunsul lasa de dorit, in loc sa lanseze o actualizare de software care sa remedieze aceasta probleme, ei au recomandat utilizatorului o resetare Factory Restore. Acest raspun este halucinant si o pierdere de timp pentru utilizator, nu ne asteptam la astfel de probleme cu suportul si sistemul de operare din partea celor de la OnePlus.
Salut,
Am și eu un OnePlus Two, cam de la sfârșitul lunii septembrie 2015, și mă bucur să văd un articol de acest gen. Din păcate exemplul este cam „slab”, dar este totuși binevenit. Cum spuneți în articol „nu ne asteptam la astfel de probleme”, nici eu nu m-am așteptat, dar când am început să am probleme am aflat că de fapt este o informație cunoscută. Până și faptul că pe pagina wikipedia despre această companie este un paragraf dedicat acestui aspect ar trebui să dea multe de înteles.
În majoritatea review-urilor de pe site-uri de specialitate device-urile produse de OnePlus sunt prezentate ca fiind decente, mai ales având în vedere prețul. Poate că asta este din cauză că cineva testează pentru un interval relativ scurt de timp un telefon nou și nu vede ce se întâmplă pe termen lung cu el. Majoritatea celor care au avut probleme cu telefoanele lor produse de OnePlus sunt de acord că device-ul este satisfăcător ca și calitate, dar compania dezamăgește complet.
În cazul meu la mai mult de 2 luni de când am raportat problema, timp în care nu pot să cred decât că și-au bătut joc de mine, având în vedere majoritatea răspunsurilor, mi s-a spus că reparația pentru problema mea nu va fi acoperită de garanție și că va trebui să le trimit telefonul dacă vreau să se rezolve. Astfel, ar fi urmat să rămân fără el timp de aproximativ o lună iar costurile ar fi fost de peste 100 de Euro doar pentru piese și transport. Au spus că nu au cum să estimeze cât va costa manopera. Le este imposibil să estimeze cât va costa manopera inginerilor lor!
Deși inițial eram convins că voi fi printre primii clienți OnePlus 3, acum îmi caut un alt telefon. Terminalele OnePlus arată bine doar în teorie, dar când începi să ai probleme cu suportul, sau cu bug-urile software care nu sunt adresate, sau mai citești că implementarea USB-C este non standard, de exemplu, realizezi că este un motiv pentru prețul mai mic.
L-am schimbat dupa 2 luni cu un Motorola Nexus 6. Nu mi-a placut deloc ! Inca il platisem in precomanda !!
Ne pare rau sa auzim de un asemenea suport jalnic din partea OnePlus. Din pacate in Romania combinatia de preturi umflate si venituri relativ scazute conduce deseori catre alegerea unor terminale care ofera specificatii tehnice de „flagship”… dar sacrificiile inerente unui asemenea pret scazut nu sunt evidente din start – suportul tehnic slab, garantii inexistente, constructia de proasta calitate si fragilitatea pe termen lung a componentelor reprezinta deseori trade-off-ul pentru un telefon ieftin (si nu doar la telefoane se aplica asta).