Street Fighter V promite o experienta de bun simt in materie de achizitii in joc, nu ca pana acum

Conform traditiei, pana acum in seria Street Fighter, cel putin de la Street Fighter 4 si ascensiunea DLC-urilor incoace, am putut sa accesam jucatori noi doar daca ii plateam, personaje noi sau skin-uri fiind incluse in joc pentru a impinge de la spate jucatorii sa cheltuiasca niste gold. De fapt, Street Fighter 4 a fost inceputul epocii DLC-urilor si scaderii in popularitate a celor de la CAPCOM, „incidente” precum… DLC-uri deja prezente pe disc, facand inconjurul lumii! Lucruri pe care se pare ca publisher-ul doreste sa le indeparteze cu Street Fighter V, acesta schimband total modelul de achizitii. Unul mai… cu bun simt am putea spune.
Capcom pune astfel punct epocii DLC-urilor, versurile noului hit sunand cam asa: orice continut adaugat dupa lansare poate fi castigat in joc in mod gratuit. O declaratie cu care spera sa reintre gratiile gamerilor inca odata, asa cum au fost pe vremea in care Street Fighter 2 Turbo inca domina arcade-urile iar Street Fighter 3 era unul din cele mai populare jocuri de pe Dreamcast.
Conceptul este oarecum imprumutat din modelul Riot de micro-tranzactii, CAPCOM introducand si ei ceea ce se numeste „Fight Money”, aceste monede castigandu-se in luptele online, terminand campania sau facand anumite sarcini zilnice. Sigur, poti sa cumperi un anumit skin cu bani reali, dar acum ai si optiunea sa grindezi ore bune pentru a-l cumpara cu moneda virtuala.
Singura intrebare pertinenta este cat de darnici vor fi CAPCOM cu moneda virtuala? Asta pentru ca daca un skin este 500 de monede si tu castigi o moneda daca pierzi si trei in situatia in care castigi, si mai includ si un sistem de token pentru a participa la meciuri online, putand sa pariezi pe tine insuti, sa ajungi la 500 de monede intr-o saptamana este un tel destul de ambitios, dar aproape imposibil.