StarCraft 2 nu va mai avea parte de continut nou

Un monstru sacru al RTS-urilor, StarCraft 2 si-a cladit un fanbase de necontestat, exemplul cel mai bun fiind statutul acestuia de sport national in Coreea. Dupa ani de zile, insa, ne luam adio de la orice alte elemente noi sau continut in-game care sa fie cumparat.
Blizzard se vor ingriji ca jocul sa aiba parte in continuare de optimizari, patch-uri si alte imbunatatiri, concentrandu-se pe multiplayer. Producatorul Rob Bridenbecker promite ca Blizzard vor fi la fel de atenti cu soarta lui StarCraft 2 la fel cum au fost si inca sunt cu expansion-ul Brood War al primului joc din serie. Pentru companie, StarCraft este un „core game”.
Sunt un avid jucator de StarCraft. Intotdeauna mi-a placut sa imi exersez indemanarea si atentia in meciurile competitive. La fel cum am fost intotdeauna placut surprins de fiecare element nou pe care Blizzard l-au introdus in joc de-a lungul vremii. Cu toate acestea, afland vestea, nu m-am putut abtine din a ma duce cu gandul la Heroes of the Storm, al carui comunitate e-sport s-a stins din viata la doar trei sau patru ani de la lansare.
Intr-o maniera similara, producatorii au promis ca Heroes of the Storm va continua sa fie ingrijit, dar echipa a decis sa isi indrepte atentia catre alte proiecte. Nu as vrea ca StarCraft sa aiba parte de acelasi destin, unde stai si astepti minute bune pentru a gasi un meci.
Long story short, StarCraft 2 nu va mai avea parte de noi commanders sau war chests. Din polologhia „scrisorii de adio”, plina de adjective si de expresii lacrimogene, producatorii lasa de inteles si ca jocul a fost supus recent unui update menit sa rezolve cateva probleme legate de stabilitatea acestuia. Asta imi suna mai mult a clasicul „a furat, dar a si facut”.
Poate ca m-am pripit si ca viitorul nu este atat de negru, insa doar timpul va spune. Nu cred ca Blizzard ar vrea sa se aleaga praful de un sport national, din moment ce compania se afla in relatii bune cu prestigioasele ESL Gaming si GSL (Global StarCraft 2 League).