GamingPC&ConsolesRSS PaginaDeMedia

Star Wars Squadrons primeste suport pentru 120 FPS pe Xbox Series

Lupta pentru suprematie in randul consolelor continua. Din moment ce Xbox Seris X|S si PS5 deja au facut ochi, tot mai multe jocuri sunt supuse unor update-uri importante menite sa profite de performantele next-gen oferite de console.

Star Wars Squadrons beneficiaza si el de un astfel de update. Cu putin timp in urma, EA a anuntat ca jocul va primi o serie de imbunatatiri pe partea de framerates si grafica in ceea ce priveste versiunea pentru console. Update-ul 3.0 a fost lansat astazi si se pare ca PS4 si Xbox One cam depun eforturi pentru a tine pasul cu FPS-ul si rezolutia.

La capatul opus, o buna parte din optiunile acestui update sunt destinate exclusiv Xbox Series-urilor. Pe consolele next-gen de la Microsoft, Star Wars Squadrons are pana la 120 de FPS-uri la rezolutie 4K. Pe langa asta, Update 3.0 le permite jucatorilor sa prioritizeze ori grafica, ori performanta,

Daca alegi sa te axezi pe rezolutie, Squadrons ruleaza la 1440p/60fps pe Xbox Series S si la 4K/60fps pe Xbox Series X. Daca alegi performanta, jocul va optimiza setarile astfel incat sa pastrezi rezolutiile respective la 120 de FPS-uri.Xbox

Xbox cel cu stea in frunte

Aceste optiuni nu sunt disponibile si pe PS5, dar EA nu a abandonat consola celor de la Sony. Chiar daca nu ai suport ca sa te joci la 120 de FPS-uri, versiunea de PS5 include celelalte imbunatatiri, de la visuals la lighting si pana la ajustarea inteligenta a framerate-ului pentru aplicarea setarilor grafice maxime. Daca ai si un monitor sau televizor compatibil, ajustarea iti va creste considerabil FPS-urile fara sa reduci din calitatea graficii.

EA nu a dat foarte multe detalii cu privire la lipsa suportului de 120fps pentru PS5, dar se speculeaza ca motivul se bazeaza pe modurile diferite in care cele doua console permit backwards compatibility. Aparent, consolele Microsoft fac o treaba mult mai buna atunci cand vine vorba de imbunatatirea unor jocuri ceva mai vechi.

Astfel, spre deosebire de Xbox, dezvoltatorii ar trebui sa creeze porturi native pentru PS5. Iar asta explica de ce mai multe jocuri precum Call of Duty Warzone sau Rocket League primesc suport pentru 120 de FPS-uri doar pe consolele Microsoft.

Facand abstractie de eventualele dezamagiri, EA introduc odata cu Update 3.0 mai mult continut in-game. Este vorba de armament nou, alaturi de modurile de joc Fostar Haven to the Dogfight si Fleet Battle. In decembrie, EA planuieste sa lanseze si Update 4.0 pentru Star Wars Squadrons. Viitorul update va adauga B-Wing si TIE Defender pe lista navelor din joc.

Carol Zafiriadi

"Am crescut inconjurat de pop culture, muzica si jocuri video..." Da, cunoastem explicatia pe care o poate oferi cineva care scrie despre gaming si tehnologie. Evident, nici eu nu sunt o exceptie. Cunoscutii ar putea spune ca in scrierile mele se pot regasi convingerile si esteticile care il fac pe Carol sa fie...Uhh...Carol. Scriu cu drag, alaturi de colegii mei, si disec filosofic si estetic jocurile video si smecheriile aduse de tehnologie.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button