Squadron 42 va fi lansat în 2020

Componenta de singleplayer a lui Star Citizen încă mai are nevoie de multă muncă, dar avem acum o idee clară despre direcția sa generală și când ne putem aștepta să vedem Squadron 42 pe monitoarele noastre.
Studioul Cloud Imperium Games a dezvăluit în detaliu planul pentru dezvoltarea jocului. Conform estimărilor curente, la finalul anului 2019 Squadron 42 va fi în esență complet, urmând ca în primul sfert din anul 2020 să intre în faza Alpha. Aici jocul va primi îmbunătățiri la partea de grafică și optimizare, fiind adăugat chiar suport pentru HDR.
Apoi, în primăvara lui 2020 Squadron 42 va intra în beta, perioadă în care vor fi remediate problemele diverse care cu siguranță vor apărea, cum ar fi capetele personajelor să se învârtă, sau podeaua să cadă prin tavan. Faza Beta probabil nu va dura șase luni, așa că lansarea lui Squdaron 42 va avea loc tot în 2020, în cazul în care nu apar amânări sau alte probleme pe parcurs.
În cazul în care nu mai țineți minte despre ce era vorba, Squadron 42 diferă de Star Citizen prin faptul că nu este un soi de MMO, ci un joc de singleplayer în care luați rolul unui umil prins într-un război dintre rasa umană și un o specie extraterestră non-pisică. În esență este Wing Commander, dar adus la zi și complet cu Mark Hamill.
Motivul pentru care durează atât de mult producția campaniei vine de la faptul că este făcut de oameni demenți, care au creat un sistem de generare a băltoacelor de apă, pe care spălătorul de podele le poate curăța în mod realist, mergând de la una la alta până ce le termină pe toate, apoi se duce în camera sa să doarmă, să mănânce și în general cam tot jocul este plin de astfel de personaje. Rezultatul probabil va fi uluitor.
Kappa…yeah…sure…