CommunityMORENEWS

Spotify atinge recordul de 100 milioane abonați

Numărul abonaților care plătesc pentru Spotify a ajuns acum la 100 milioane, dublu față de cât a raportat Apple Music ultima oară în ianuarie. Spotify a anunțat numărul cu ocazia ultimului său raport privind câștigurile pentru primul trimestru al anului. Aproape jumătate din utilizatorii serviciului plătesc acum un abonament.

Utilizatorii activi lunari au crescut cu 26% de la un an la altul, ajungând la 217 milioane, cu puțin sub media apreciată de 215-220 de milioane MAU […]

Abonații premium au crescut până la 100 milioane, în creștere cu 32% de la un an la altul, ajungând la marja superioară de apreciere de 97-100 milioane și marcând un moment simbolic în istoria companiei.

Cu toate acestea, după cum recunoaște compania, o mare parte din creșterea sa recentă a fost determinată de promoții generoase.

Performanța superioară a fost determinată de o promovare mai bună a promoțiilor în SUA și Canada și a continuat să crească puternic în planul familial. De asemenea, am înregistrat o creștere puternică datorită extinderii promoției Google Home Mini, precum și reducerii prețului ofertei noastre Spotify Premium + Hulu din SUA.

În martie, am extins parteneriatul cu Google prin extinderea promoției Google Home Mini pe două noi piețe, Marea Britanie și Franța. Noua ofertă promoțională este substanțial similară cu cea oferită în SUA în Q4. În Marea Britanie și Franța, abonații la un Family Plan pot revendica un difuzor gratuit de voce Google Home Mini […]

În plus, ne-am extins parteneriatul cu Hulu în timpul primului trimestru oferind un plan comercial limitat pentru abonații noștri standard de 9,99 dolari, fără taxă suplimentară. Această promoție înlocuiește pachetul nostru de 12.99 dolari Spotify + Hulu și se bazează pe succesul și popularitatea planului Spotify Student + Hulu disponibil în SUA.

În timp ce Apple Music oferă un trial gratuit de șase luni, precum și reduceri pentru studenți și familii, Spotify a mers mereu mai departe, cu o serie de promoții care a ajuns până la punctul în care abonații Premium plăteau doar 1 dolar / lună timp de câteva luni după perioada gratuită. Prin urmare, abonații plătitori de Spotify nu oferă o comparație directă asemănătoare cu cele pentru Apple Music din punct de vedere financiar.

Cel mai recent număr de abonați Apple Music raportat de Apple a fost de 50 milioane de utilizatori plătitori în ianuarie, reprezentând o creștere de aproximativ 10 milioane de utilizatori în a doua jumătate a anului 2018.

Putem spune că Spotify și Apple sunt la cuțite în acest moment. Spotify a făcut o plângere oficială împotriva companiei din Cupertino, acuzând-o de un comportament anticoncurențial care le plasează propriul serviciu de redare muzicală „în avantaj nedrept cu fiecare ocazie”. Apple a răspuns agresiv, și rămâne să vedem care vor fi urmările acestor litigii.

Ambele companii se confruntă cu o concurență sporită din partea Amazon, care pregătește un serviciu muzical de streaming de înaltă calitate.

Sursa

Tags

Mihai Ginghină

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close