GAMINGRSS PaginaDeMediaTECH

Spider-Man la 60FPS ne arata ce NU vom putea experimenta pe next-gen!

Spider-Man este unul dintre cele mai interesante titluri lansate pe PlayStation 4. Jocul a fost laudat de critici si fani, iar asta a dus la dezvoltarea unui nou titlu din serie. Pana atunci, mai avem insa de asteptat. Intre timp, cei de la Digital Foundry au creat un video foarte interesant in care putem vedea unul dintre cei mai indragiti super-eroi la 60FPS. Nu, nu au rulat jocul pe PlayStation 4 Pro, ci e ceva magie tehnologica in spate. Haideti insa sa ne delectam privirea.

Cum am ajuns sa vedem Spider-Man la 60FPS?

Ei bine, mai sus va povesteam de ceva magie tehnologica care s-a petrecut in spatele cortinei pentru a obtine acest rezultat. Se pare ca filmarea a fost facuta pe PS4 Pro la 30FPS, dupa care cele doua ore de gameplay au fost randate pret de cateva ore de un PC. Un Core i9-10900K impreuna cu o placa video Titan RTX au aplicat tehnica Pixel Motion Frame Blending din Adobe Premiere si a fluidizat filmarea. Poate va intrebati, de ce atata munca?! Ei bine, noul joc Spider-Man: Miles Morales incearca sa obitna un framerate de 30FPS pe noul PlayStation 5; iar asta nu este chiar promitator pentru consolele next-gen.

Intr-adevar, din secventele de gameplay pe care le-am vazut din noul Spider-Man, grafica a suferit modificari masive. Personajele arata mai bine, lumea este mai diversa si mai populata. Stiti voi, probleme de care s-au plans multi cand primul joc a fost lansat.

Spider-Man PlayStation 4

De ce nu vom putea juca astfel de titluri la 60FPS nici pe next-gen?

Mai sus v-am povestit de ce a fost nevoie pentru a face gameplay-ul din Spider-Man sa ruleze la 60 de cadre pe secunda. Din pacate, noile console nu vor avea puterea de procesare neceasara pentru a face asta.

Sony nu a oferit nici un fel de indicatie cum ca noua sa consola ar avea hardware dedicat pentru procesarea AI. In acelasi timp, Xbox Series X beneficiaza de suport DirectML si hardware dedicat petnru algoritmii acestuia. Performanta consolei de la Microsoft ar atinge 49 TOPS (trillion operations per second) pentru operatiuni 8-bit. Cum se va traduce asta in realitate, ramane inca un semn de intrebare.

Un lucru este cert; daca v-ati asteptat ca noile console sa rupa gura targului din perspectiva performantei, pregatiti-va sa fiti dezamagiti. Atat PlayStation 5, cat si Xbox Series X sunt doar niste PC-uri (mid-range as putea spune) care se vor baza mult pe optimizarea din partea dezvoltatorilor de jocuri. Deja vedem cum Codemasters va oferi un mod de 120FPS pentru DiRT 5, iar asta arata ca se poate, doar daca echipa din spatele jocului vrea sa faca ceva.

Tags

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close
Close