MORE

Sony invoca „reforme structurale” pentru retragerea sponsorizarii FIFA

Multe semne de intrebare au fost ridicate dupa ce Sony a renuntat sa mai sponsorizeze FIFA, punand astfel punct unei colaborari de zece ani cu acest organism.

Compania a invocat dificultatile financiare prin care trece, cei 277 de milioane de dolari acordati sponsorizarilor urmand sa fie folositi acum pentru „reforme structurale”.

Analistii sunt insa de o alta parere. Coincidenta sau nu, decizia de retragere survine intr-un moment in care FIFA se afla in centrul unui scandal de coruptie, in care Rusiei si Qatarului le este contestata gazduirea Campionatului Mondial in 2018 si respectiv 2022.

Cu toate acestea, producatorul japonez  de electronice a raportat pierderi semnificative in luna octombrie – 766 de milioane de dolari, o suma de trei ori mai mica fata de cea inregistrata in septembrie (2,15 miliarde de dolari). Compania a avut profituri importante din vanzarea PS4, dar ele sunt aproape invizibile in conditiile in care pierderile din vanzarea telefoanelor si televizoarelor au fost cu mult mai mari. In plus, analistii estimeaza ca Sony va pierde circa 1,7 miliarde de dolari pana in martie 2015, din cauza dezinteresului pe care il manifesta consumatorii la adresa smartphone-urilor produse de compania japoneza.

Sony nu este singura companie care si-a anuntat retragerea din randurile sponsorilor Cupei Mondiale de Fotbal. Primul anunt de acest fel a venit din partea companiei aeriene Emirates. Locul Sony ca „sponsor digital oficial” ar putea fi luat de Samsung, scrie presa straina.

Zona IT

ZONA IT

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button