Snapchat va începe să-ți caute și să-ți recomande concerte live bazate pe interesele tale

Cel mai mare rival al TikTok-ului când vine vorba de prostiile aplicațiile preferate de Generația Z este, evident, Snapchat. Popularitatea sa este incontestabilă, iar dezvoltatorii continuă să adauge funcții noi, care să transforme platforma în hub-ul principal al tuturor tinerilor de până în 25 de ani.
Snapchat s-a aliat recent cu Ticketmaster pentru a-ți oferi sugestii și rezultate bazate pe preferințele tale în materie de evenimente, dându-ți posibilitatea de a-ți invita rapid și prietenii la adunările cu pricina. Parcă nu prea era ok să faci asta în pandemie, dar ooook?
Este vorba despre Mini, un soi de aplicație inserată în aplicația principală Snapchat. Acesta funcționează ca un fel de platformă de dating, astfel încât îți personalizezi profilul cum vrei tu, iar rezultatele oferite în urma „compatibilității” sunt concerte și evenimentele din apropiere care te-ar putea interesa. În esență, vei face un survey, iar apoi vei putea da swipe stânga sau dreapta la show-urile ce îți sunt prezentate. Sună nașpa, glisează spre stânga, sună cool, dă-i spre dreapta, ca pe Tinder. Recomandările îți vor arăta și dacă alți prieteni sunt interesați de respectiva sugestie, iar Snap Maps va fi actualizat și el pentru a afișa locațiile evenimentelor.
Nu este prima dată când Snapchat are un parteneriat de felul ăsta. Platforma deja a început să facă primii pași și în lumea muzicii cu ajutorul Universal Music, dezvoltând astfel și un tool care te ajută să descoperi muzică nouă. Iar asta nu face decât să crească și mai mult popularitatea aplicației. În ultimul trimestru al anului trecut, Snapchat a adunat nu mai puțin de 13 milioane de utilizatori noi, iar modalitatea de a trimite poze rapid și simplu combinată cu noi opțiuni de a socializa „pe viu” este motivul pentru care Z-ul descarcă Snapchat aproape cu miliardele.