Producția lui Skate 4 continuă în forță și avem un trailer pre-alpha

La fel ca și sportul în sine, jocurile inspirate de skateboarding au trecut prin diverse perioade. A fost era de aur, atunci când Tony Hawk’s Pro Skater 1 și 2 dominau piața jocurilor video și cultura pop-punk era în floare, după care a urmat o pauză în care nu s-a întâmplat nimic prea interesant. Tot pe atunci lua naștere și seria Skate care a fost practic un al doilea val de jocuri cu skateboarding populare. Iar după lansarea celui de-al treilea joc din serie în anul 2010, nu am mai avut niciun mare joc inspirat de acest sport.
Asta s-a schimbat odată cu lansarea lui Tony Hawk Pro Skater 1+2, dar acesta este un remake, nu un joc original. Și chiar dacă titluri precum Skater XL și Session aduc omagii respectabile jocurilor care ne-au marcat copilăria unora dintre noi, nu au în spate bugetele pe care Activision și EA le puneau la dispoziția dezvoltatorilor seriilor Tony Hawk’s și Skate. Însă zilele trecute am primit un semn; un trailer pre-pre-pre-alpha pentru Skate 4.
we're 𝘴𝘵𝘪𝘭𝘭 working on it, but it's time for you to see what we've been up to. become a skate. insider and sign-up for playtesting at https://t.co/7Hh4xsMBxw 🛹 pic.twitter.com/WU8fto8HUj
— skate. (@skateEA) June 30, 2022
Echipa din spatele lui Skate 4 a fost extrem de transparentă încă de la primele informații despre joc. Și pentru a hrăni curiozitatea fanilor din toată lumea, echipa a lansat și un trailer. Și acest trailer are câte ceva de oferit, mai ales că putem vedea spre final și imagini randate în motorul grafic. Există însă și o parte foarte tare: cei care vor să testeze noul joc cu mult înainte de lansarea oficială, o pot face prin intermediul programului Skate Insider.
Programul lansat de EA le permite celor care vor să dea o mână de ajutor cu teste și idei, s-o facă direct din confortul propriei locuințe. Desigur, asta vine cu anumite limitări și responsabilități, dar nu m-ar mira ca toți care participă încă de pe acum să-și regăsească numele menționat în Credits atunci când jocul va fi disponibil. Și dacă nu aș avea meseria asta, să fiți siguri că v-ați fi întâlnit și cu mine în lumea pre-pre-pre-alpha a jocului. Dar nu m-aș putea abține din a împărtăși informații cu voi, deci aș încălca multe chestii într-un timp foarte scurt.