Sistemul de mobile device management Microsoft a cazut aproape patru ore in Anglia
InTune, serviciul online al Microsoft UK dedicat management-ului device-urilor mobile din gama enterprise, s-a cam clatinat timp de patru ore in aceasta dimineata, o problema rezolvat dupa orele pranzului. Firma a recunoscut existenta unor „probleme” si a „degradarii serviciului” pe pagina de status in jurul orei 9 dimineata.
„Continuam sa lucram la o schimbare de configurație pentru a creste procesarea mesajelor acumulate cu scopul de a ameliora impactul”, a recunoscut compania.
„Ne asteptam ca va dura o perioada extinsa de timp. Cat timp este desfasurata aceasta munca, utilizatorii vor observa reveniri treptate ale serviciului”.
Utilizatorii au raportat ca serviciul a revenit la normalitate dupa ora pranzului, dar nu au fost informati asupra motivului sau motivelor ce au cauzat intreruperea.
Pe scurt, cei ce au incercat sa lanseze noi setari de management sau politici ale device-urilor mobile, au intalnit intarzieri, conform Microsoft. Cu alte cuvinte, Microsoft au descoperit ca InTune poate sa actioneze si ca un dop pentru volumul ridicat de informatii, sistemul de mobile device management (MDM) cedand sub presiunea volumului de date pe care sistemul nu stia pur si simplu sa le interpreteze, ergo, black out-ul in cauza.
Nu este clar daca Microsoft au reparat sau nu sistemul, dar cert este ca vor mai exista update-uri si se vor mai intampla cateva astfel de „caderi nervoase”.