Telefoane

Și mai multe emoji vor ajunge pe iOS în 2018

Consorțiul Unicode a anunțat toate noile emoji care se pregătesc pentru anul 2018. De data aceasta, noile iconițe includ figuri precum un ursuleț de pluș, mango, fața de petrecere și, în sfârșit, roșcații și roșcatele.

Așa cum a anunțat mai întâi Emojipedia, consorțiul Unicode a lansat în beta lista pentru emoji 2018, ceea ce înseamnă că firmele de tehnologie pot testa și finisa sugestiile în lunile următoare. Este posibil ca toate emoticoanele prezentate aici să nu ajungă la lansarea finală a lui Emoji 11, multe dintre ele fiind deja eliminate încă de pe acum, însă această listă este punctul de plecare.

Printre noile iconițe se mai regăsesc un softball, bagel, cangur, ursuleț de pluș, mango, skateboard, papiotă, și multe altele. Lista completă a candidaților poate fi vizualizată aici.

În afară de noile figurine, Unicode 11 propune de asemenea și suport pentru emoticoanele reversibile. Acest lucru înseamnă că ați putea să luați un emoticon care este orientat pe o anumită direcție, cum ar fi alergatul, trenul, pistolul cu apă, și să le învârțiți în direcția opusă:

Emoji cu simboluri care se orientează spre dreapta sau spre stânga se pot întoarce în orice direcție, în funcție de preferința furnizorului. Cu toate acestea, aceasta poate provoca o schimbare definită a sensului în cazul schimbului de texte între platforme. Următorul mecanism ZWJ poate fi folosit pentru a alege o direcție explicită.

Apple include, în general, noi emoji în actualizările anuale ale iOS-ului. De exemplu, iOS 11 a inclus suport pentru Unicode 10, care a adus câteva expresii faciale noi, un dinozaur și multe altele. Dacă Apple urmează un tipar asemănător și de această dată, este posibil să vedem că Unicode 11 și noile emoji vor apărea împreună cu iOS 12 în toamna următoare.

Ce credeți despre aceste noi emoji? Sunteți entuziasmați, plictisiți de ele sau total indiferenți?

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button