GamingPC&ConsolesTech&IT

Shadow of the Tomb Raider în sfârșit primește Ray Tracing

La foarte multe luni după ce a fost demonstrată pentru prima dată funcția de Ray Tracing în Shadow of the Tomb Raider, aceasta este în sfârșit disponibilă pentru oamenii de rând.

Nixxes, studioul care se ocupă cu portarea jocurilor Square Enix pe PC, anunță că a lansat un update ce activează atât umbre redate cu Ray Tracing în Shadow of the Tomb Raider, cât și DLSS. Pentru a vă putea folosi de această trăsătură va trebui să aveți o placă video din seria RTX 2000, driver-ul grafic 419.35 și versiunea 1809 a lui Windows 10.

După ce sunteți la zi cu toate update-urile, veți putea să vă minunați la cât de bine pot arăta umbrele redate în timp real și cu mare acuratețe în anumite zone ale jocului. Iar în cazul în care numărul de cadre pe secunde se izbește de un zid și se învârte amețit în jurul cozii, veți putea folosi DLSS pentru a mai oferi jocului un spor de performanță.

Astfel, numărul de jocuri recent lansate care se folosesc de Ray Tracing ajunge la 3. Nu tocmai revoluția la care ne așteptam, dar este totuși mai bine ca nimic.

Acum mai trebuie doar ca cei care au cumpărat Shadow of the Tomb Raider să mai fie interesați de el suficient încât să îl joace din nou cu Ray Tracing activat.

[Nixxes]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button