GamingPC&ConsolesTech&IT

Sekiro, următorul joc From Software, va primi un tutorial

Unii sunt de părere că Sekiro, următorul joc produs de From Software, subminează aproape tot ceea ce ne-am aștepta de la producătorul lui Dark Souls. În conversația sa cu Eurogamer, președintele companiei, Hidetaka Miyazaki, a explorat aceste nuanțe – despre parteneriatul studioului cu Activision, despre posibilitatea de a juca cu un singur caracter / clasă, cât și despre tutorialele sale.

Seria Dark Souls – și cele de pe console similare cu ea, Demon’s Souls și Bloodborne – funcționează după principiul „învață din experiență”. Sekiro se rupe de la convențiile jocurilor Soulsborne în mai multe moduri – provenite din colaborarea studioului cu Activision. Miyazaki a declarat că Sekiro explică mai bine sistemele sale jucătorului și că pentru acest lucru a primit „sprijinul de care are nevoie” de la editor. Acesta a declarat:

De asemenea, depinde de nivelul de confort și de jucabilitate care vine cu restul jocului. Aceste lucruri, în general, nu sunt punctul nostru forte, dar avem nevoie de sprijin, iar Activision oferă acest lucru. Unul dintre motivele pentru care colaborăm cu Activision este că ei pun viziunea noastră creativă pe primul loc. From are controlul editorial și direct al jocului și al conținutului jocului; după ce apăsați pe butonul de pornire, totul depinde de echipa From.

Acestea fiind spuse, avem nevoie de ajutor cu unele lucruri, iar noi primim sfaturi de la Activision, dar ei respectă 100% viziunea noastră și nu doresc să supere fanii sau să schimbe conceptul de joc.

Una dintre cele mai importante caracteristici ale lui Dark Souls – și într-o măsură mai mică a lui Dark Souls 3 – este setting-ul său fluid, cu zone care se interconectează insesizabil între ele. O mare parte din narațiunea jocului se desfășoară în funcție de fiecare zonă, lucru pe care Sekiro dorește să îl reflecte în ciuda firului narativ axat pe personaj. Miyazaki a mai adăugat:

Este un fir narativ axat pe personaj, dar nu este un joc bazat pe fir narativ. Jucătorul nu va fi condus pe o cale liniară și nu va avea povestea servită cu lingurița de multe, multe secvențe cinematice sau ceva de genul ăsta. Acest aspect al jocurilor anterioare făcute de From Software, de a alege treptat piesele dintr-o poveste fragmentată și de a construi acele straturi, construirea acelei profunzimi, de descifra lucrurile, este încă foarte intact în acest joc.

O altă diferență masivă pe care o are Sekiro față de seria Souls este concentrarea sa pe o singură clasă. Miyazaki apără această decizie sugerând că jucătorii trebuie să gestioneze mai multe trait-uri atunci când înving adversarii și depășesc obstacolele. El sugerează că atacurile directe împotriva adversarilor sunt la fel de fezabile ca și stealth-ul și că o abordare hibridă a sistemului de luptă poate ajuta jucătorii să identifice slăbiciunile inamicilor lor.

Merită citit tot interviul acordat de Miyazaki redacției Eurogamer. Îl puteți accesa din link-ul de mai jos.

Sursa

Măriuca Mihăilescu

Nu mă consider un „geek” în materie de tehnologie, dar știu că ceea ce contează la un produs este experiența de utilizare. Plec de la presupunerea ca nu știu nimic despre acel produs și văd cum mă împac cu el. Experiența mea îndelungată ca jurnalist și diversitatea de subiecte și domenii abordate au fost tot atâtea atuu-uri într-un segment publicistic dominat de bărbați. M-am familiarizat suficient de repede cu tehnologia așa încât să prezint Zona IT, emisiunea de pe TVR1 și să pornesc și un proiect personal, dedicat segmentului de home appliances.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button