GamingPC&ConsolesTech&IT

Secvențe de gameplay din Star Wars Jedi Fallen Order

Acum că E3 a început (sau măcar faza premergătoare în care toate companiile se îngrămădesc să facă anunțuri diverse), avem parte de tot soiul de dezvăluiri despre jocuri noi. Iar Electronic Arts, în cadrul propriului eveniment, EA Play, a oferit ceva ce ar putea să aducă ceva bucurie fanilor jocurilor Star Wars. Avem parte în sfârșit de secvențe de gameplay efectiv din Jedi Fallen Order.

Puteți vedea mai jos aproape 14 minute de gameplay din varianta Alpha a jocului, ce vă poate oferi o idee aproximativă despre care sunt intențiile celor de la studioul Respawn când vine vorba de propria lor aventură cu Jedi.

Jocul pare că se inspiră puțin de la clasica serie Jedi Knight, însă mai mult din părțile unde Kyle Katarn se transforma în Mario, țopăind printr-un labirint tridimensional. Ce e drept, de această vom avea parte de un mediu ceva mai interesant ca în jocurile Jedi Knight, ce ia ceva inspirație de la Dark Souls și de la Metroid Prime. Mai exact, veți avea o structură semi-deschisă, cu zone centrale ce pot fi explorate care duc spre multiple secțiuni liniare, a căror acces va fi limitat de abilitățile pe care personajul vostru le-a dobândit. O altă inspirație luată de la Dark Souls este că aveți puncte de salvare a căror activare va reîmprospăta rezerva voastră de medicamente pentru vindecare și care va readuce la viață câțiva inamici. Nu știu sigur cum vor explica asta. Punctele de salvare vor exista în lumea jocului precum Time Minders din Anachronox?  Pot fi folosite doar de anumite persoane ca bonfires din Dark Souls? Se va ascunde personajul într-o scorbură pentru o jumătate de zi până ce sosesc întăriri imperiale? Caz în care, nu ar sosi mai multe forțe fiindcă se tot pierde legătura cu cele trimise cu țârâita? Conceptul ridică atât de multe întrebări.

Mergând mai departe. Când vine vorba de luptele efective, regret să vă spun că nu pare de parcă vom avea parte de dezmembrări complete, ci doar de niște efecte superficiale menite să reprezinte faptul că un inamic făcut din carne și oase a intrat în contact cu o unealtă ce poate tăia oțel. Puteți vedea cum corpul unui Stormtrooper aproape, aproape că este secționat, dar tot rămâne la un loc pe la 4:11 în secvența de mai sus.

Regret și mai mult să vă informez că avem parte de un dodge roll, de bare de viață peste inamici, de evenimente quick-time și de sentimentul general că nu s-au inspirat prea mult de la Jedi Outcast sau Jedi Academy pentru partea de lupte. Poate că lucrurile se vor îmbunătăți până la varianta finală, în special pe partea de AI, fiindcă nu prea pare să exceleze deocamdată la acel punct. Dar măcar puterile par interesante. Spre exemplu, puteți încetini timpul la nivel de inamic individual, nu doar printr-un Force Speed global. De asemenea, varianta demonstrată de Force Pull pare a fi orientată foarte mult pe a fi o animație de executare a unui singur individ, ceva destul de non-Jedicesc. În jocurile mai vechi ale francizei, această puterea avea ca efect inițial smulgerea armelor din mâinile inamicilor, care apoi fie se predau, fie fugeau să caute o altă armă.

Star Wars Jedi Fallen Order va fi lansat la mijlocul lunii noiembrie, la timp pentru a face parte din campania de promovare a noului film Star Wars, ce apare în decembrie. Ca urmare, probabil nu ar trebui să vă așteptați ca jocul să fie amânat în cazul în care încă nu este gata până pe 15 noiembrie.

[PC Gamer]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button