GamingPC&ConsolesTech&IT

Ray Tracing va devini ceva mai rapid în Battlefield 5 cu un nou update

Battlefield 5 este pe cale să primească un patch menit să optimizeze într-un mod foarte remarcabil modul în care este folosit Ray Tracing.

Conform declarației oficiale, noul update ar fi în stare să ofere un spor de performanță de până la 50% cu Ray Tracing activat în general, iar în unele cazuri izolate sporul este mult mai mare. Efortul de a optimiza jocul a reprezentat o colaborare între DICE și Nvidia pentru a identifica problemele care duceau la scăderea performanței până la punctul la care făcea toată treaba să pară fără rost. Una dintre aceste probleme era mediul destructibil, ce provoca o scădere însemnată a numărului de cadre pe secundă atunci când o clădire exploda. În noul update, clădirile în cădere nu ar mai trebui să mai streseze componenta de Ray Tracing. Nici frunzele din păduri, care până acum generau un număr absurd de raze, ducând ocazional numărul de cadre pe secundă la mai puțin de 20.

Alături de aceste remedii vine o funcție nouă de raze variabile, ce va judeca reflectivitatea unei suprafețe înainte de a o bombarda cu raze. Asta înseamnă că o suprafață care oricum nu ar reflecta prea multe raze va avea o prioritate redusă, și ca urmare se va duce la o economie considerabilă a numărului de raze folosite într-o scenă. Câteva alte îmbunătățiri sunt adăugate, cum ar reducerea mai agresivă a zgomotului imaginilor reflectate sau folosirea mai bună a limitelor obiectelor fizice pentru a nu mai genera raze care nu ajung înapoi la cameră.

[DSO Gaming]

 

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button