Ryse Son of Rome pe PC nu va avea microtranzactii!

Dupa cum va amintiti, versiunea Xbox a lui Ryse Son of Rome practica microtranzactiile, fapt ce permitea jucatorului cu mai putin timp insa mai multi bani sa avanseze mai rapid prin modulul de multiplayer al jocului. Ei bine, Ryse Son of Rome nu are microtranzactii pe PC!
Majoritatea posturilor de pe blogul Crytek, intitulate “Priviti cum Ryse imbratiseaza puterea PC-ului” se axeaza, dupa cum va puteti da seama, pe… puterea PC-ului! Adica beneficiem de lucruri precum support pentru rezolutie 4K, supersampling, native upscaling, calitatea particulelor, filtrare anisotropica, anti-aliasing temporar si alte smecherii grafice pe care putini dintre noi sunt dispusi sa admita ca nu le inteleg in totalitate. Pe la jumatatea postului este insa o portiune interesanta despre modificarea semnificativa a jocului insusi:
“Varianta de PC a lui Ryse se va lansa de la inceput cu tot cu pachete de 4 DLC-uri, cele care au fost lansate de-a lungul timpului in cazul variantei pentru Xbox One. Acestea fiind spuse, aceste pachete adauga mai bine de o duzina de harti noi modului multiplayer, precum si noul Survival Mode, si 5 noi skin-uri pentru gladiatorul tau. Am eliminat de asemenea microtranzactiile ce apareau pe Xbox One.”
Microtranzactiile nu au fost cea mai populara inovatie a jocurilor video in ultimii ani, dar renuntarea la ele in Ryse este intr-adevar o alegere potrivita? In definitiv ele ar fi putut ramane optionale, si daca cineva ar fi vrut sa plateasca pentru acces mai rapid la echipament mai bun, de ce sa nu ii lasi aceasta optiune?
Crytek nu a spus de ce a ales sa renunte la microtranzactii, dar a comfirmat ca, fiind un titlu Streamworks, versiunea de PC a Ryse va avea achievements-uri pe Steam, carti de schimb, leaderboards, cloud saves si controller support. Un soundtrack de 25 de piese este de asemenea printre bonusurile comandarii in avans.