GamingRSS PaginaDeMediaTech&IT

Rocket League va elimina loot box-urile in decursul acestui an

O miscare spre "mai bine"

Cutiile au fost introduse pentru prima oara in Rocket League in 2016 „pentru a finanta premiile din cadrul evenimentelor eSports”, a declarat atunci Psyonix. Acestea pot fi castigate dupa finalizarea meciurilor online si poti primi un singur item cospetic la intamplare dintr-un set de optiuni posibile: caroserii pentru masini, stickere si tot felul de elemente vizuale. Singura problema este ca pentru a deschide o cutie, ai nevoie de o cheie.

Cheile sunt in mare parte disponibile pentru cumparat si doar cateva au fost incluse ca premii in cadrul Rocket Pass. Similar, exista si Decryptors (care deschid cutii dar nu permit vanzarea premiilor) care au fost oferite drept premii in cadrul Rocket Pass, dar acestea au fost disponibile mai mult in timpul evenimentelor speciale.

Asta se va schimba in decursul acestui an insa, potrivit unei postari de pe site-ul Rocket League. Psyonix sustine ca va elimina in curand toate cutiile platite si va adopta un sistem familiar cu cel implementat de Epic Games in Fortnite Save the World. Noua schema de monetizare va permite jucatorilor sa aleaga ce elemente vor sa cumpere.

Asa arata cutiile din Rocket League

Psyonix specifica insa, ca nu vor aparea schimbari legate de Rocket Pass Premium, masinile din DLC-uri si eSports Shop, toate fiind disponibile la vanzare in continuare.

Chiar daca dezvoltatorii sustin ca eliminarea acestor cutii vine ca si strategie de „imbunatatire a experientei jucatorilor”, substratul este ceva mai sensibil. Anul trecut, Belgia si Olanda au declarat ca loot box-urile vor fi de acum inainte considerate drept jocuri de noroc, iar in consecinta, vor fi interzise. Cu mai multe tari care incep sa interzica aceste tactici de marketing, dezvoltatorii vor cauta metode noi prin care sa ocoleasca aceasta lege pentru a castiga niste bani in plus, insa vor intampina dificultati intrucat SUA a propus o legislatie prin care se vrea interzicerea tuturor „design-urilor manipulative” inclus mecanici pay-to-win.

Eurogamer

Marinake

Andrei mă numesc, dar lumea mă cunoaște drept Marinake. Am terminat ceva facultate de publicitate, însă drumurile mele nu au condus niciodată spre acest domeniu... așa că mă aflu aici și acum. După câțiva ani în care am tot migrat de pe o platformă pe alta și mi-am lăsat amprenta, scrisă, peste tot unde am apucat, am poposit la Zona. Scrierile mele includ recenzii de jocuri și hardware, cât și produse lifestyle. Când nu scriu review-uri, mă veți găsi adesea cu o cafea în mână, scriind despre ăle mai noi știri din industria tech și nu numai.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button