Rise of the Tomb Raider nu are multiplayer

Reboot-ul francizei Tomb Raider din 2013 a fost un real succes, cu toate ca nu a fost lipsit de controverse, dovada ca japonezi de la Square Enix inca nu stiu cum functioneaza piata occidentala. Probabil de asta jocul a avut un multiplayer, care, sa fim sinceri, aproape nimeni nu la jucat.
Criticat pentru alcatuirea limitata si extrem de banala, multiplayer-ul din jocul mai sus amintit nu a impresionat pe aboslut nimeni, unde mai adaugam si faptul ca venea cu zeci de DLC-uri cosmetice si nu numai.
Rise of the Tomb Raider pe de alta parte se pare ca a invatat ce inseamna din greselile predecesorului, inlaturand componenta multiplayer din viitorul joc al celor de la Crystal Dynamics. Lucru care credem noi ca este o veste extrem de buna, producatorii concentrandu-se pe realizarea unui joc mai bine realizat, care poate de data asta o sa includa ceva puzzle-uri si alte elemente care au consacrat seria si nu un multiplayer banal pe care nimeni nu il joaca.
Potrivit celor de la Crystal Dynamics, multiplayer-ul a fost „taiat” pentru ca echipa sa poata „Sa realizeze o campanie cat mai buna”, atentia acestora cel mai probabil picand pe realizarea mediului si a implementarii povesti, simbioza dintre aceste doua elemente fiind un etalon pentru serie. Din pacate discutam despre o exclusivitate pentru Xbox One in perioada sarbatorilor de iarna, urmand sa apara si pe restul platformelor in viitor. Chiar si asa, am scapat de multiplayer!
[AllGamesBeta]