Unde isi repara electrocasnicele romanii ?
Unde isi repara romanii electrocasnicele? Romanul nu numai ca e poet, dar s-a nascut si instalator. Generatii intregi de romani si-au reparat “in-house” aparatura electrocasnica sau apeland la serviciile de nadejde oferite de vecini si rude.
Potrivit unui sondaj Millward Brown realizat in luna martie, mai nou, romanii apeleaza sa-si repare electrocasnicele doar in proportie de 29% la un om bun la toate cand li se strica ceva in casa. Cei mai multi (75%) verifică dacă produsul este în garanție, iar restul, pun direct mana pe telefon si suna la firma de service oferită la garanție.
Daca isi repara electrocasnicele la service, criteriul cel mai important pentru alegerea acestuia este, fara indoiala, durata de reparație a produselor. Pretul si recomandarile de la familie si prieteni sunt de asemenea esentiale cand apeleaza la serviciile unui service, care trebuie neaparat sa fie unul autorizat (pentru 90% dintre respondenti).
Unul dintre cele mai noi branduri de pe piața de service electro IT din România este Compania Depanero. Cu 300 de angajati in toata tara, Depanero repara de la telefoane mobile, tablete, pana la electrocasnice mici și mari si livreaza lunar servicii pentru o medie de 30.000 de clienți. Depanero doreste sa se impuna pe piata prin promptitudine: „Durata medie de reparație pentru produsele care ajung în service-urile noastre este de sub 7 zile, desi, potrivit legii, o firmă de service are la dispoziție 15 zile calendaristice pentru a repara un produs”, afirma directorul general Adrian Antohi.