Reclamele vor strica experiența de gaming pe console

Aproximativ orice este conectat la internet primește într-un fel sau altul reclame, fie că vorbim despre YouTube sau Twitch, ori site-uri de știri și rețele sociale. Dar există un mediu sigur în care reclamele n-au ajuns ca să facă ravagii; până acum. Iar viitorul arată foarte prost pentru cei care se joacă pe console.
Un raport realizat de Axios vorbește despre o companie numită playerWON (super nume, multă creativitate, wow) și a cărei descriere sună cam așa: „prima platformă de reclame in-game, unică în lume„. Și partea cea mai proastă? Păi, au semnat un contract de colaborare cu EA și Hi-Rez pentru a facilita introducerea de reclame în jocurile pentru console.
Bun cățel, stai jos și ia d-aici niște reclame
Iar dacă nesimțirea nu era deja destul de mare, se pare că tehnologia asta are în spate un algoritm care detectează dacă te-ai uitat la toată reclamă, ca mai apoi să-ți dea un mic bonus. Sau traducere în limba română, primești câte un extra neînsemnat la fel ca în jocurile de mobile. Doar că de data asta este pe console, în jocuri pe care plătești 70 de euro, de la o companie mare precum EA.
Ce aș putea să mai adaug mai mult decât faptul că voi refuza să mai cumpăr/joc orice titlu care va implementa tactica asta de doi bani? Iar venind din partea EA, chiar nu mă surprinde și nu m-ar mira ca alte nume precum 2K Games să urmeze, că doar na, după ce au băgat reclame în NBA 2K21 și UFC 4, parcă mergeau câteva și în restul de lansări; eventual cu timer de 5 secunde până poți da skip.