Razer introduce prima sa camera 3D ca o alternativa la Kinect

Dacă nu vă permiteți un Kinect 2, dar vreți o cameră 3D ce funcționează, Razer are o soluție. La IDF 2015, compania a dezvăluit o camera special concepută pentru a prelua imagini tridimensionale detaliate din meniu, și care oferă numeroase opțiuni de înregistrare a mișcării. Camera se folosește de tehnologia RealSense, dezvoltată de Intel, iar una dintre aplicațiile sale cele mai directe va fi chiar soluția de VR dezvoltată de Razer, OSVR.
După cum au descoperit toți ceilalți producători de ochelari meniți pentru realitatea virtuală, măsurarea poziției exacte a capului jucătorului este critică pentru realizarea unei experiențe fluide. Iar pentru a putea face asta într-un mod coerent, nu sunt suficienți senzorii de la bord, motiv pentru care cu toții, de la Oculus la Valve, au integrat și o cameră. Această cameră tridimensională este soluția născocită de Razer, și va fi disponibilă pe piață la începutul anului viitor.
Dar chiar și dacă nu dispuneți de OSVR, o cameră 3D poate avea numeroase alte aplicații hazlii. În special pentru cei care au visat întotdeauna să își importe figura într-un software de modelare 3D, iar apoi să o transforme într-o modd de Skyrim, unde chiar moaca ta este si cea a personajului. In acest caz aceasta camera este exact ceea ce ai cautat.