MORE

Ray Tracing apare în motorul Unity

Chiar dacă Ray Tracing este acum un element pe care îl putem folosi deocamdată în mod jucabil doar cu hardware-ul dedicat din plăcile video Nvidia, nu înseamnă că nu va fi ceva important pe viitor… dacă va deveni utilizabil pe hardware mai mult. În speranța că asta se va întâmpla la un moment, mai multe motoare grafice încep să implementeze Ray Tracing.

Cel mai recent motor care să facă asta este Unity. Și-au făcut apariția pe Github, în secțiunea oficială a motorului, o serie de fișiere create specific pentru implementarea suportului pentru Ray Tracing. Puteți arunca o privire peste ele chiar voi, dacă sunteți curioși, aveți ceva cunoștințe despre C#, și vreți doar să vedeți cum ar funcționa temelia implementării.

Încă nu este gata, probabil vom vedea suportul oficial anunțat abia de anul viitor, și primele jocuri care chiar să se folosească de el… eh, de îndată ce face cineva un asset flip în Unity cu Ray Tracing activ. Este un motor destul de ușor de folosit și de flexibil, ca urmare și-a câștigat o reputație ca fiind folosit la tot soiul de atrocități care apar săptămânal pe Steam. Totuși, nu trebuie să uitați că Unity a fost folosit și la crearea câtorva jocuri excelente și cu grafică foarte bună, precum Pillars of Eternity sau Hearthstone.

[PC Per]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button