GAMINGRSS PaginaDeMediaSTIRI IT

Rainbow Six Siege va deveni free-to-play dar inainte de asta, Ubisoft vrea sa rezolve problemele legate de smurfing

In acest moment exista nenumarate moduri de a cheltui bani in Rainbow Six Siege. De la battle pass-uri anuale care costa 25-30$, pachete cosmetice de 15$, boostere platita si battle pass-uri sezoniere de 10$, le ai pe toate. Intr-un interviu acordat celor de la PCGamer in cadrul Six Invitation 2020, Leroy Athanassoff, directorul jocului a vorbit despre posibilitatea ca acesta sa devina free-to-play.

Spre surprinderea multora, Athanassoff a spus ca ar vrea ca acest lucru sa se intample si crede ca majoritatea echipei din spatele lui Siege imparte acelasi sentiment. Dar pretul jocului nu tine doar de Athanassoff.

Este decizia companiei. Daca vorbesc in numele echipei de dezvoltare, cred ca majoritatea am fi de acord cu asta la un moment dat. Vrem ca jocul sa fie cat mai accesibil pentru oricine.

Athanassoff a mai spus ca pentru a face din Rainbow Six Siege un joc free-to-play va fi mult mai complicat decat pare la prima vedere. Este nevoie ca anumite caracteristici ale jocului sa fie refacute pentru a oferi o experienta buna de joc tuturor. Una dintre acestea este gasirea unei solutii pentru smurfing. Pentru nestiutori, acest termen se refera la crearea unui nou cont pentru a juca contra adversari mai slabi decat tine.

Etica din spatele smurfingului a fost dezbatuta de mult in jocurile multiplayer. Anul trecut, Valve a resetat si a banat 17.000 de conturi pentru smurfing in Dota 2. De asemenea, Epic are toleranta zero in fata gamerilor care recurg la asa ceva in Fortnite, iar Overwatch, chiar daca nu pedepseste jucatorii cu conturi multiple, daca acestia pierd de buna-voie sau isi boosteaza contul, pot fi banati.

Rainbow Six Siege si smurfii

In Rainbow Six Siege nu vei fi banat daca folosesti un cont alternativ, insa Athanassoff sustine clar ideea ca smurfingul creeaza un mediu gresit pentru jucatori si ar trebui evitat. Echipa Ubisoft care se ocupa de comportamentul jucatorilor incearca sa gaseasca solutii care ar diminua impactul jucatorilor care fac asta.

Pentru noi este important sa gasim un jucator bun pe baza criteriilor care conteaza. Problema in acest moment este ca poti juca cateva meciuri cu jucatori din Cooper, chiar daca rank-ul tau este Diamond.

Rainbow Six Siege determina rank-ul fiecarui jucator prin intermediul MMR; un sistem de notare care este dictat in mare parte de numarul tau de victorii. Conturile smurf pot ocoli usor aceast sistem prin pierderea deliberata a meciurilor. Planurile echipei lui Athanassoff sunt de a lupta importiva acestei tactici prin introducerea unui sistem mai avansat. In acest fel, daca ai un win rate de 0.2, dar un kill/death ratio de 4, jocul isi va da seama ca esti un smurf care pierde jocurile intentionat.

Nu cred ca ne putem astepta la un sistem prea sofisticat, insa daca se gasesc o varianta buna de a scapa de smurfing in Rainbow Six Siege, atunci jocul ar putea deveni free-to-play. Cred ca ar fi o miscare benefica atat pentru Ubisoft, cat si pentru comunitate. Odata ce un numar mai mare de jucatori vor avea acces la joc, cu atat numarul potentialilor clienti creste.

Tags

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close
Close