GAMINGPC&ConsolesSTIRI IT

Rainbow Six Siege primește Vulkan

Va erupe puterea grafică în joc

Din moment ce avem acum parte de API-uri noi, precum Vulkan și DirectX 12, probabil vă întrebați de ce multe jocuri încă mai folosesc DirectX 11… sau… 9… ca un om din epoca de piatră. Asta s-a întrebat și Ubisoft recent,a șa că echipa de la Rainbow Six Siege a dezvăluit că Vulkan va fi integrat în joc pentru a îmbunătăți performanța!

Da, dacă aveți cumva probleme cu performanța în Rainbow Six Siege, Vulkan are să vă dea câteva opțiuni pentru a vedea dacă nu cumva puteți îmbunătăți numărul de cadre pe secundă și fluiditatea lor.

Îmbunătățirea performanței se face prin implementarea a trei tehnologii ce sunt regăsite în Vulkan (și parțial în DirectX 12). Una dintre ele este Dynamic Texture Indexing, ce va reduce numărul de apeluri trimise către procesor ceva ce ar trebui să vine în ajutorul celor care sunt limitați de CPU. Render Target Aliasing va putea schimba automat rezoluția jocului pentru a putea păstra un număr de cadre pe secundă indicat de jucător. Iar Async Compute îmbunătățește utilizarea paralelă a plăcii video… adică, dacă aveți una care suportă așa ceva pe bune, nu pe hârtie. Au fost câteva incidente cu Nvidia în trecut.

Aceste upgrade-uri vin însă cu un dezavantaj. Vă puteți aștepta la consum mai mare de memorie, iar atunci când se ating limitele, performanța va fi degradată ceva mai mult ca în mod normal. Așa că va trebui să aveți mai multă grijă la cum setați detaliile.

Toate aceste îmbunătățiri vor fi integrate în Rainbow Six Siege cu update-ul 4.3, dar abia sub forma unui test. Veți avea opțiunea de a instala și juca folosind Vulkan, iar Ubisoft promite că inițial veți da de probleme. Acestea nu pot fi evitate. Dar pe măsură ce jocul este testat pe o bază mare de PC-uri, grație comunității, ar trebui să avem parte cu timpul de un joc ceva mai bine optimizat, mai fluid. Poate chiar unul unde lumea nu pleacă din meci după ce au jucat ca o varză degerată primele două runde într-un meci competitiv, și nici măcar n-au avut decența de a rămâne pentru a monitoriza camerele. Deși, nici un avans tehnologic nu cred că va putea schimba asta. Poate când Skynet va prelua Pământul, sigur, dar până atunci, probabil nu.

[Ubisoft]

Iulian Mocanu

Redactor Știri

Related Articles

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button
Close
Close