N-a durat mult până ce a ieșit la iveală noua formă a Radeon Software. Ediția Adrenalin 2020 vine cu o sumedenie de schimbări, arătând deja ca un program total diferit. Bine, nu total diferit, seamănă puțin cu vechiul Raptr ce era integrat în aplicația Radeon Catalyst de pe vremuri.
Noua variantă adaugă o interfață cu totul nouă, ce se bazează mai puțin pe taburi separate și oferă o mare parte din informații la prima vedere, cu tot cu un launcher pentru jocuri. Noua interfață ar fi valabilă și atunci când intri în jocuri, ceea ce îmi imaginez că va însemna că de data asta chiar apare când intri în jocuri vechiul overlay având tendința să crape frevent.
Printre funcțiile noi adăugate cu această ediție se numără acel Radeon Boost pomenit în știrea de ieri, ce face exact ce am spus și atunci. În mișcare scade rezoluția pentru a obține performanță mai bună. Funcționează deocamdată într-un număr limitat de jocuri, oferind în jur de 38% mai multe cadre pe secundă în Overwatch sau 22% în PUBG. Setarea rezoluției poate fi decisă de către utilizator.
Apoi, avem parte de Radeon Image Sharpening în jocuri construite pe DirectX 11, precum și opțiunea de a-i gâdila finețea și a o activa/dezactiva direct din joc. Radeon Anti-Lag a căpătat suport pentru jocuri de DirectX 9 pentru plăcile video din seriile mai vechi. Avem parte până și de Integer Display Scaling, ce a fost introdus de Intel anul acesta, însemnând că jocurile vechi și pătrățoase vor continua să arate superb.