R-Handle, un nou tip de controller combină un mouse cu un gamepad
FPS-urile de pe console tind să aibă o problemă generală, precizia este dificilă fără sisteme de asistență extremă a țintirii. Concomitent, PC-ul are o altă problemă, cum poți folosi eficient mouse-ul și tastatura când stai tolănit în pat și înfofolit în plapumă? R-Handle pare să rezolve aceste probleme.
Noul periferic este momentan un prototip, dar unul foarte atractiv. Este făcut în esență ca un hibrid dintre un gamepad, una din acele sferturi de tastaturi de gaming, pe care le vedeai produse de Belkin și vândute cu 50% mai mult de Razer, și un mouse.
Dispozitivul are un thumbstick și suficiente butoane, 25 la număr, bine amplasate pe partea stângă cât să acționeze ca un gamepad expandat. Iar parte dreaptă are un sistem de control analog a cărui mișcare este mult mai asemănătoare cu cea a unui mouse, decât ca cea a unui thumbstick.
Rezultatul este destul de impresionant. Nu oferă precizie uluitoare, dar este suficient cât să permită utilizatorului să joace CS:GO. Poate nu grozav, dar mai bine decât ai putea de pe un gamepad fără țintire asistată. Pentru că acționează atât ca un controller, cât și ca un mouse, poate fi folosit și pentru jocuri care necesită un APM ceva mai mare, precum DotA 2.
R-Handle este construit de doi oameni din Rusia, care speră să aibă ocazia să producă și propria lor consolă de jocuri după ce R-Handle devine un produs finit.
[VG24/7]
Tot tastatura si mouse-ul raman baza .
Nu si daca joci un action-adventure, racer sau fighter :))
Nu cred ca ai nevoie de atatea butoane pentru action-adventure, racer sau fighter… :))
ZICEAM DE UN GAMEPAD MA ANIMALULE :))
Asa da 😀
Gamepad …ok…pt racing …fighting … dar fps ? Asta juca cs:go de pe chestia aia
Pentru fps, jocuri tip MOBA, MMO-uri clar, tastatura+mouse