GamingRSS PaginaDeMediaTech&IT

Quantic Dream nu va mai produce titluri exclusive pentru PlayStation

Quantic Dream nu a fost niciodata un studio first-party, chiar daca a colaborat cu brand-ul PlayStation inca de la aparitia jocului Heavy Rain in 2010. Dupa ce acesta din urma a fost portat pe PC recent, alaturi de Beyond: Two Souls si, in curand, Detroit: Become Human, dezvoltatorul francez isi doreste separarea de platforma celor de la Sony pentru a crea jocuri si pentru alte sisteme.

La inceputul acestui an, NetEase Games, divizia de gaming a corporatiei gigant NetEase din China, a cumparat o parte din actiunile Quantic Dream, dupa ce tot ei au investit 100 de milioane de dolari in Bungie pentru a crea jocuri in afara universului Destiny. In timp ce David Cage si Guillaume de Foundaumiere tin fraiele studioului, banii investiti de NetEase vor „sustine viziunea studioului de a deveni o companie de divertisment globala care va dezvolta tehnologii avansate si jocuri in viitor.”

Rezultatele acestei colaborari se vad deja, odata cu portarea pe PC a Heavy Rain si Beyond: Two Souls prin intermediul Epic Games Store si cu lansarea de anul acesta a lui Detroit: Become Human. Intr-un interviu recent cu DualShockers, David Cage a detaliat intentiile companiei de a se detasa de zona de exclusivitati PlayStation pentru a lucra pe diferite platforme si pentru a se adresa jucatorilor din toata lumea.

„Dupa ce am lucrat exclusiv cu PlayStation timp de 12 ani, am decis ca este momentul potrivit sa investim in viziunea noastra”, a spus Cage. „De asemenea am simtit ca lucrurile se vor schimba in anii ce vor urma, odata cu aparitia de noi platforme, 5G si gaming-ul in cloud.”

Cage nu se multumeste doar cu lansarea propriilor titluri pe alte platforme si a dezvaluit si aspiratiile Quantic Dream de a deveni un „butique publisher” in urmatorii cativa ani, lucrand ca si publisher independent prin sustinerea financiara a catorva titluri si prin promovarea originalitatii si calitatii cu ajutorul tehnologiei.” Aceste decizii au prins forma in urma investitiilor facute de NetEase in studio. Cage a explicat ca gigantul chinez „a inteles ambitia studioului. Am simtit ca exista cateva sinergii strategice foarte interesante intre companiile noastre.”

Odata cu aparitia noilor platforme precum Xbox Scarlett, PlayStation 5 si Google Stadia, va fi interesant sa vedem titluri dezvoltate de catre Quantic Dream pentru mai mult de o singura platforma intrucat in ultimii ani au reusit sa dezvolte niste tilturi cel putin interesante care le-au adus un fan-base mare.

Gamespot

Marinake

Andrei mă numesc, dar lumea mă cunoaște drept Marinake. Am terminat ceva facultate de publicitate, însă drumurile mele nu au condus niciodată spre acest domeniu... așa că mă aflu aici și acum. După câțiva ani în care am tot migrat de pe o platformă pe alta și mi-am lăsat amprenta, scrisă, peste tot unde am apucat, am poposit la Zona. Scrierile mele includ recenzii de jocuri și hardware, cât și produse lifestyle. Când nu scriu review-uri, mă veți găsi adesea cu o cafea în mână, scriind despre ăle mai noi știri din industria tech și nu numai.

Articole asemanatoare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.

Back to top button