Quake Champions va suporta Vulkan
Bethesda pare că încearcă să se țină de promisiunea de-a optimiza mai bine jocurile sale pe viitor.
Compania a dezvăluit că unul din cele mai noi titluri ale companiei, Quake Champions, va fi construit cu suport pentru Vulkan. Noul API a primit un spor notabil de popularitate anul trecut, când Doom a demonstrat exact cât de bine poate să funcționeze, comparativ cu OpenGL.
Bethesda a mai făcut și un acord cu AMD pentru a optimiza jocurile sale de viitor încât să se folosească din plin de tehnologia plăcilor video Vega. Și din moment ce Vulkan are destul de mult Mantle în el, o tehnologie AMD, rezolvă astfel două probleme cu o soluție. Desigur, asta dacă implementarea va fi măcar la fel de bine realizată ca la Doom.
Cei interesați să joace Quake Champions săptămâna aceasta se pot înscrie la beta test aici. Jocul va fi gratuit în varianta sa de bază, cea la care aveți acces doar la personajul cu abilități care pot fi identificate cel mai mult cu modul tradițional în care Quake 3 este jucat. Vor fi și alte personaje care pot fi cumpărate cu bani reali.
Testul va începe din ziua de 6 aprilie, inițial doar pe baza invitațiilor. Pe parcursul următoarelor luni va fi disponibil pentru toată lumea.